Οι χρήστες θα μπορούν, με την κατάλληλη ρύθμιση να σταματούν την επανεμφάνιση αυτών των διαφημίσεων, αλλά μόνο σε ατομική βάση, δηλαδή θα πρέπει να το κάνουν για κάθε μία ξεχωριστά, καθώς δεν θα τους δοθεί η δυνατότητα να βάλουν ένα καθολικό «στοπ» σε όλες τις διαφημίσεις αυτού του είδους.
Όπως έκανε γνωστό η Google, μέσω των ρυθμίσεων (Adds Settings) ο χρήστης θα μπορεί να παρακολουθεί όλες τις online διαφημίσεις υπενθύμισης που τον παρακoλουθούν και μετά να επιλέγει με ένα «κλικ» δίπλα σε κάθε εταιρεία ποιές δεν θέλει πια να βλέπει.
Η Google σκοπεύει να επεκτείνει στο YouTube και στο Gmail αυτήν τη δυνατότητα ελέγχου των διαφημίσεων σε εξατομικευμένη βάση. Κάθε εντολή του χρήστη για «σίγαση» μιας διαφήμισης υπενθύμισης θα διαρκεί για 90 μέρες, ενώ θα ισχύει ταυτόχρονα για όλες τις συσκευές του χρήστη με τις οποίες είναι συνδεδεμένος ο λογαριασμός του Google.
Όμως η Google, σύμφωνα με το BBC και τη «Γκάρντιαν», ξεκαθάρισε ότι το νέο εργαλείο δεν θα έχει εφαρμογή για όσες ιστοσελίδες εταιρειών και υπηρεσιών δεν χρησιμοποιούν τη δική της διαφημιστική πλατφόρμα (Facebook, Amazon κ.α.), συνεπώς ο χρήστης δεν θα ξεμπερδέψει εύκολα από αυτές τις διαφημίσεις.
ΑΠΕ-ΜΠΕ