Βίκυ Σταμάτη: Ο Άκης σαπίζει στην κυριολεξία στο κελί του - Η ζωή του κινδυνεύει

Για την άθλια ψυχική αλλά και σωματική κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο Άκης Τσοχατζόπουλος μίλησε η σύζυγός του Βίκυ Σταμάτη κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής συνέντευξης, εκφράζοντας μάλιστα φόβους ακόμη και για τη ζωή του.

«Ο Άκης κρατείται υπό άθλιες συνθήκες. Στο χώρο που τον έχουν τοποθετήσει δεν τον παρακολουθεί κανένας ειδικός γιατρός και δεν ακολουθεί καμιά θεραπεία. Η ελληνική δικαιοσύνη θα είχε επέμβει αν ήξερε τις συνθήκες κράτησής του. Τα πόδια του Άκη αιμορραγούν και οι συνέπειες θα είναι τραγικές» σημείωσε η κυρία Σταμάτη.
Παράλληλα ανέφερε πως δεν υπάρχει καρδιολόγος για του επιβάλλει την κατάλληλη θεραπεία τρίπλεξ και by pass που χρειάζεται και έχει ζητήσει.
Η ίδια αποκάλυψε επίσης και το κλίμα στην  τελευταία συνάντηση του Άκη Τσοχατζόπουλου με τον μικρό του γιο στις φυλακές.
«Στην επίσκεψη που κάναμε στον Κορυδαλλό με το παιδί μου, ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που κατέρρευσα! Είναι η εικόνα ενός ανθρώπου που δεν περίμενα ποτέ να αντικρίσω. Άλλαξαν ρόλους με τον γιο μου. Ο γιος μου είχε γίνει ενήλικος και ο άντρας μου είχε πάρει τον ρόλο του ανήλικου.
Ο μικρός προσπαθούσε να φροντίσει τον ενήλικο. Αισθάνθηκε το παιδί μου ότι πρέπει να αναλάβει άλλον ρόλο που δεν του αναλογεί. Είδε έναν σακατεμένο στην κυριολεξία μπαμπά, ο οποίος μας ήρθε με κορακιασμένες κάλτσες από τα υγρά τα οποία εκρέουν και τα ρούχα του από τα γόνατα και κάτω είναι συνέχεια υγρά από αίμα και πύον. Τα ρούχα του ήταν υγρά από αίμα και πύον. Καταλαβαίνετε πως μπορεί να είναι ένας άνθρωπος, ο οποίος δεν μπορεί να κάνει μπάνιο, δεν μπορεί να φροντίσει τον εαυτό του».
 «Αυτό που ήθελαν το πέτυχαν. Αυτός ο άνθρωπος σαπίζει στην κυριολεξία στο κελί του» πρόσθεσε η κυρία Σταμάτη. 


http://www.koutipandoras.gr