Ένα από τα πιο πολυτελή ξενοδοχεία της Ευρώπης αναγκάστηκε να πληρώσει
1.500 ευρώ σε χάκερ, οι οποίοι εισέβαλαν στο ηλεκτρονικό σύστημα των
κλειδαριών και κλείδωσαν πελάτες στα δωμάτιά τους.
Οι χάκερ υποσχέθηκαν να επαναφέρουν το σύστημα του Seehotel Jaegerwirt, που βρίσκεται στις αυστριακές Άλπεις μόνο εάν τους παρέδιδαν 1,500 ευρώ σε bitcoins. Οι χάκερ συνήθως απαιτούν λύτρα σε bitcoin (διαδικτυακό νόμισμα), καθώς είναι πολύ πιο δύσκολο να εντοπιστούν οι συναλλαγές με αυτό.
Οι διαχειριστές του τετράστερου ξενοδοχείου αποφάσισαν να δημοσιοποιήσουν το συμβάν για να επιστήσουν την προσοχή σε άλλα ξενοδοχεία. Πλέον σκοπεύουν να αφαιρέσουν ολόκληρο το ηλεκτρονικό σύστημα με τις κάρτες και να το αντικαταστήσουν με κλειδιά και κλασικές κλειδαριές, ώστε να μην πάθουν ξανά κάτι τέτοιο.
Κατά την επίθεση των χάκερ, δεν μπορούσαν να προγραμματίσουν νέες κάρτες και η μόνη εναλλακτική ήταν να διαρρήξουν τις πόρτες.
Ένας από τους ιδιοκτήτες, ο Christoph Brandstaetter, αναφέρει: "Δεν είχαμε άλλη επιλογή. Είχαμε 180 πελάτες. Ούτε η αστυνομία, αλλά ούτε και η ασφαλιστική μπορούν να βοηθήσουν σε τέτοια περίπτωση."
Ο κ. Brandstaetter αναφέρει ότι έχουν δεχθεί άλλες τρεις φορές κυβερνο-επίθεση, όπου οι χάκερ κατάφεραν να κλειδώσουν όλες τις πόρτες, παγιδεύοντας τους πελάτες εντός και εκτός των δωματίων.
Η επίθεση, η οποία πραγματοποιήθηκε το πρώτο Σαββατοκύριακο της χειμερινής περιόδου κλείδωσε όλους τους υπολογιστές του ξενοδοχείου, το σύστημα κράτησης, αλλά και τα ταμεία.
http://www.zougla.gr
Οι χάκερ υποσχέθηκαν να επαναφέρουν το σύστημα του Seehotel Jaegerwirt, που βρίσκεται στις αυστριακές Άλπεις μόνο εάν τους παρέδιδαν 1,500 ευρώ σε bitcoins. Οι χάκερ συνήθως απαιτούν λύτρα σε bitcoin (διαδικτυακό νόμισμα), καθώς είναι πολύ πιο δύσκολο να εντοπιστούν οι συναλλαγές με αυτό.
Οι διαχειριστές του τετράστερου ξενοδοχείου αποφάσισαν να δημοσιοποιήσουν το συμβάν για να επιστήσουν την προσοχή σε άλλα ξενοδοχεία. Πλέον σκοπεύουν να αφαιρέσουν ολόκληρο το ηλεκτρονικό σύστημα με τις κάρτες και να το αντικαταστήσουν με κλειδιά και κλασικές κλειδαριές, ώστε να μην πάθουν ξανά κάτι τέτοιο.
Κατά την επίθεση των χάκερ, δεν μπορούσαν να προγραμματίσουν νέες κάρτες και η μόνη εναλλακτική ήταν να διαρρήξουν τις πόρτες.
Ένας από τους ιδιοκτήτες, ο Christoph Brandstaetter, αναφέρει: "Δεν είχαμε άλλη επιλογή. Είχαμε 180 πελάτες. Ούτε η αστυνομία, αλλά ούτε και η ασφαλιστική μπορούν να βοηθήσουν σε τέτοια περίπτωση."
Ο κ. Brandstaetter αναφέρει ότι έχουν δεχθεί άλλες τρεις φορές κυβερνο-επίθεση, όπου οι χάκερ κατάφεραν να κλειδώσουν όλες τις πόρτες, παγιδεύοντας τους πελάτες εντός και εκτός των δωματίων.
Η επίθεση, η οποία πραγματοποιήθηκε το πρώτο Σαββατοκύριακο της χειμερινής περιόδου κλείδωσε όλους τους υπολογιστές του ξενοδοχείου, το σύστημα κράτησης, αλλά και τα ταμεία.
http://www.zougla.gr