ΣΥΡΙΖΑΙΟI ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΤΕ ! ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΡΟΜΠΕΣ Ο ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ .. γιατί υπουργοί του ζητάνε διορισμό των παιδιών τους !


ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΦΑ ΤΟΥ ΒΗΜΑΤΟΔΟΤΗ ... και παραμυθάκι του Στουρνάρα ΚΑΛΥΤΕΡΑ να ΚΡΥΦΤΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΟΡ .  ΔΕΙΤΕ ΘΕΜΑ :


Η Τράπεζα της Ελλάδος προκήρυξε προσφάτως διαγωνισμό για την πρόσληψη 40 οικονομολόγων. Παρά το γεγονός ότι ο διαγωνισμός έγινε με κριτήρια ΑΣΕΠ, υπουργοί, βουλευτές (βεβαίως και του ΣΥΡΙΖΑ), δήμαρχοι, μητροπολίτες, διοικητές οργανισμών και μεγαλοδημοσιογράφοι άρχισαν τα τηλέφωνα προς τον Γιάννη Στουρνάρα. Μπορεί οι του ΣΥΡΙΖΑ να έβριζαν τον κεντρικό τραπεζίτη, αλλά στις προσλήψεις δεν ξέχασαν το θεσμικό σπορ του ρουσφετιού και τηλεφωνούσαν στον κ. Στουρνάρα... αποθεώνοντάς τον για τη συμβολή του στη σταθερότητα της Οικονομίας. Οπως μου έλεγε στενός συνεργάτης του, εάν κάποια στιγμή ο κ. Στουρνάρας ανοίξει το στόμα του και αποκαλύψει ποιοι τον πήραν τηλέφωνο ή έκαναν παρέμβαση για πρόσληψη δικών τους παιδιών, τότε θα σημειωθεί μεγάλος σεισμός: «Δεν φαντάζεστε πόσοι και ποιοι» μου είπε συγκεκριμένα. Εκείνο που ξέρω είναι ότι σε ένα από τα τηλεφωνήματα που έγινε από υπουργό ήταν τόση η πίεση που ασκούσε στον κεντρικό τραπεζίτη, που ο κ. Στουρνάρας αναγκάστηκε να του αποκαλύψει και τούτο: «Οταν ήμουν απλό μέλος του ΔΣ της ΤτΕ είχε προκηρυχθεί διαγωνισμός για την πρόσληψη οδοντιάτρων, στο ασφαλιστικό ταμείο της Τραπέζης. Ο αδελφός μου ο Αργύρης είναι οδοντίατρος και του απαγόρευσα να πάρει μέρος στον διαγωνισμό για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο...».

 http://www.tovima.gr/