Είχα 12 σπίτια δικά μου και σήμερα δεν έχω κανένα

Posted by kalinda στο Μαΐου 28, 2016
μπεμπαμπλανςε1.jpg
«Ποτέ δεν είχα πάθη. Όμως έκανα πολλές φορές λάθος επιλογές. Επένδυσα λάθος. Έχασα πολλά. Όμως αν γύριζα τον χρόνο πίσω, θα έκανα τις ίδιες επιλογές. Μακάρι να είχα χρήματα και να μπορούσα να τα δώσω στους φτωχούς.

Το χρήμα ποτέ δεν το υπολόγισα. Ήμουν επιπόλαιη. Ναι, θα μπορούσα να έχω τη μισή Αθήνα δική μου. Σκέψου, είχα 12 σπίτια δικά μου και σήμερα δεν έχω κανένα. Αγόραζα σπίτια και μετά τα πουλούσα κάνοντας τον μεσίτη και έφτασα στο σημείο μηδέν.
Ούτε ξέρω πως εξαφανίστηκαν αυτά τα σπίτια. Τα λάθη μου είναι δικά μου και τα χρεώνομαι εγώ. Είναι όλα δικά μου. Έκανα τραγικά λάθη και στο γάμο μου. Ζω με μια σύνταξη που παίρνω και με τα χρήματα που είχα στην άκρη.
Τα περισσότερα τα χάλασα στην αρρώστια μου. Έδινα παντού φακελάκια για να μπορέσω να κάνω τα αυτονόητα: να ζήσω».

Μπέμπα Μπλανς

 https://olympia.gr/