Ιταλική εταιρεία ρούχων έχει γίνει το πιο hot όνομα στην εφηβική μόδα παγκοσμίως καταφέρνοντας να μαγέψει τις 16χρονες. Η Brandy Melville με τα μικροσκοπικά top, τις μίνι φούστες, τα μεσάτα σορτς, τα φαρδιά πουλόβερ, πριν από πέντε χρόνια εισέβαλε στην αμερικανική αγορά και άλλαξε τα πάντα.
Αν και στην χώρα γέννησής της, στην Ιταλία, η Brandy Melville έχει μόλις 18 μαγαζιά , χάρη στις πωλήσεις μέσω διαδικτύου έχει γίνει το νούμερο 1 σε πωλήσεις εφηβικών ρούχων στις ΗΠΑ, την ώρα που καμία από τις έρευνες αγοράς δεν είχε δείξει τέτοια επιτυχία για την εταιρεία.
Το μυστικό της επιτυχίας της Brandy Melville κρύβεται στο Instagram, όπου ο λογαριασμός της εταιρείας είναι must για τις 16χρονες.
Έχοντας πάνω από 2 εκατ. followers, οι περισσότεροι εκ των οποίων λεπτοκαμωμένα κορίτσια με μακριά μαλλιά, τα ρούχα της εταιρείας διαφημίζουν κυρίως επαγγελματίες μοντέλα άλλα και οι ίδιες οι followers του λογαριασμού στο Instagram της εταιρείας.
Τα κορίτσια που έγιναν διάσημες φωτογραφιζόμενες με ρούχα της Brandy Melville, εργάζονται στην εταιρεία διαφημίζοντας τα ρούχα της.
"Η έρευνα αγοράς γίνεται από τα ίδια τα κορίτσια", αναφέρει η 16χρονη Kjerstin Skorge, από το Μαλιμπού. Υπάρχει μια ομάδα 20 κοριτσιών που πληρώνεται να για να κάνει έρευνα αγοράς και να δημιουργεί νέα στιλ.
"Έχει πλάκα γιατί βρίσκουμε πράγματα που μας αρέσουν τα φοράμε και η διαφημιστική ομάδα του Instagram μας στέλνει ρούχα και φωτογράφο για να τα δημοσιοποιήσει στο Instagram της εταιρείας", αναφέρει.
Η Kjerstin έχει πάνω από 45.000 followers στο Instagram, ενώ όταν ξεκίνησε να εργάζεται για την Brandy Melville είχε 3.000.
Κορίτσια από όλη την Αμερική έρχονται στην Σάντα Μόνικα των ΗΠΑ και ζητούν να βγουν φωτογραφίες μαζί της.
Η Alex Centomo έχει πάνω από 338.000 followers στο Instagram, αποτέλεσμα της ενασχόλησής της με την εταιρεία.
Πάντως η εταιρεία ήδη προκαλεί αντιδράσεις για το στιλ που έχει επιλέξει, αφού όλα σχεδόν τα μοντέλα της είναι αδύνατα κορίτσια, με πολλούς καταναλωτές να μην εγκρίνουν αυτή την τακτική.
Τον νούμερο 1 (μέγεθος) που φορούν τα περισσότερα κορίτσια της εταιρείας δεν αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο τμήμα του πληθυσμού, αφού σύμφωνα με τους Los Angeles Times, ο μέσος όρος στις Αμερικανίδες είναι το 14.