ΝΔ και λαχεία ... Τώρα εξηγείται γιατί το πρώτο σποτ της αναφέρεται σε "ζάρια"

Το προεκλογικό επικοινωνιακό της πρόγραμμα θα το τρέξει η διαφημιστική εταιρεία The Newtons Laboratory, με έδρα το Χαλάνδρι, η οποία έχει ως βασικό της εμπορικό σύνθημα το «Clients are tired of fighting on their own, we fight with them»!
 Η ΝΔ προτίμησε αυτή τη διαφημιστική εταιρεία, αφού θεώρησε ότι τα εμπορικά διαφημιστικά τρέιλερ που έκανε όπως το «καλύτερα γύρνα το στο λαϊκό», τον ΟΠΑΠ, τις τράπεζες αλλά και τον περιβόητο«Αγαπούλα» είχαν επιτυχία. Ηδη ετοιμάζονται τα προεκλογικά σποτ με πρωταγωνιστές street artists, τα οποία έχουν ενταχθεί σε τρεις κατηγορίες. Στην πρώτη αποφασίστηκε να είναι η λέξη «αλήθεια» ως «κλειδί», δηλαδή ως κινητήριος μοχλός του κομματικού αγώνα. Εν συνεχεία θα προβληθούν τα έργα, οι πράξεις και τα επιτεύγματα της ΝΔ (προσοχή, όχι της κυβέρνησης) και στο τέλος θα εισέλθουν στον προεκλογικό αγώνα τα... διλήμματα. Επιπλέον θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρω ότι η ΝΔ συνεργάζεται και με δημοσκόπους, οι οποίοι σχεδόν καθημερινώς σε όλη τη διάρκεια του προεκλογικού αγώνα θα κάνουν μετρήσεις της κοινής γνώμης.
http://www.tovima.gr/