Τα χρέη του Αδωνις , οι καταθέσεις και πως έγινε μαρτυριάρης του εαυτού τou από το αντιΣΥΡΙΖΙΚΟ μένος !

Εδώ και καιρό ο Αδ. Γεωργιάδης γκρίνιαζε ότι δεν έχει χρήματα, ότι του χρωστούσαν λεφτά, ότι αναγκάστηκε για να τα βγάλει πέρα να αρχίσει και πάλι τις τηλεπωλήσεις βιβλίων. Και ξαφνικά από τηλοψίας αποκάλυψε ότι εάν ο ΣΥΡΙΖΑ γίνει κυβέρνηση θα αποσύρει τα χρήματά του από την τράπεζα.
Η δήλωσή του όμως αυτή προκάλεσε ένα ντόμινο αντιδράσεων. Πρώτα απ' όλα από τον διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος Ι. Στουρνάρα, στον οποίο δεν άρεσαν καθόλου οι απειλές του Αδωνη και σκεφτόταν μάλιστα να τον πάρει τηλέφωνο, να του ζητήσει εξηγήσεις και να του πει ότι τέτοια πράγματα είναι πολύ επικίνδυνα να λέγονται σε περιόδους κρίσης. Δεύτερον από τους Συριζαίους, που εξέλαβαν τη δήλωση του κ. Γεωργιάδη ως ένα είδος... προτροπής και για άλλους να βγάλουν τα χρήματά τους έξω σε περίπτωση που γίνει ο ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνηση. Ο κ. Δ. Στρατούλης ζήτησε μάλιστα και την επέμβαση του εισαγγελέα.



Γεωργιάδης: Δεν μετανιώνω

Και μέσα σε όλα αυτά, αργά το απόγευμα της Τρίτης επανήλθε ο Αδ. Γεωργιάδης επιμένοντας ότι δεν μετανιώνει για όλα αυτά που είπε περί απόσυρσης χρημάτων όταν και εάν ο ΣΥΡΙΖΑ γίνει κυβέρνηση. Μου είπε μάλιστα ότι «ποτέ δεν είπα ότι θα βγάλω τα χρήματά μου από την τράπεζα και θα τα μεταφέρω στο εξωτερικό. Απλώς είπα ότι θα αποσύρω όσα χρήματα έχω στην τράπεζα και θα τα πάρω... σπίτι μου. Και αυτό κανείς δεν μπορεί να μου το απαγορεύσει». Δηλαδή ο πρώην υπουργός θα βάλει όσα χρήματα έχει την επομένη των εκλογών (εάν τις κερδίσει ο κ. Τσίπρας) κάτω από το μαξιλάρι του. Και όταν ρωτήθηκε εάν έχει χρήματα, αφού κατά καιρούς παραπονέθηκε ότι έχει οικονομικά προβλήματα, η απάντηση που έδωσε ήταν «όσα έχω εκείνη την ημέρα στην τράπεζα».