Ουρές στην ΔΟΥ Αγρινίου...ζηώντας πίσω την εισφορά αλληλεγγύης

Μαζικές αιτήσεις πολιτών σήμερα στις ΔΟΥ όλη της χώρας για να επιστραφεί η εισφορά αλληλεγγύης 2% και η εισφορά αλληλεγγύης του άρθρου 29 του νόμου 3986/2011 για τα εισοδήματα από 1/1/2011 έως και 31/12/2013, η οποία βάση των όσων διακινούται τα τελευταία 24ωρα κρίνεται αντισυνταγματική και παράνομη.

Η είδηση διαδόθηκε από τα μέσα κοινωνικής δικτώσης, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι πολλοί σύλλογοι εκπαιδευτικών άλλα και άλλων εργαζομένων έχουν στείλει προωθητικά ηλεκτρονικά μηνύματα και έχουν αναρτήσει ενημερωτικά σημειώματα στους δικτυακούς τους τόπους. Το επείγον της όλης κίνησης έχει να κάνει με το γεγονός ότι από την 1η Ιανουαρίου έχουμε παρέλευση της τριετίας οπότε και δε θα μπορούν οι εργαζόμενοι να διεκδικήσουν την επιστροφή για την παρακράτηση του 2011.
Νομικοί σύμβουλοι φορέων υποστηρίουν πως η εισφορά αυτή είναι αντισυνταγματική, χωρίς ωστόσο να υπάρχει τετελεσμένη δικαστική απόφαση.
Σήμερα στην ΔΟΥ Αγρινίου, επικράτησε χαμός από πολίτες που ενημερώθηκαν για την εξέλιξη αυτή και έσπευσαν  την τελευταία στιγμή να συμπληρώσουν αίτηση αυτή μέσω της οποίας ζητούν επιστροφή των εισφορών που τους παρακρατήθηκαν τα τελευταία τρία έτη από τους μισθούς τους, ώστε να είναι καλυμμένοι σε περίπτωση που υπάρξει επίσημη απόφαση.

 http://cityvoice.gr/
Η αίτηση για την επιστροφή της εισφοράς έχει ως εξής:
ΘΕΜΑ: 

«ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΙΣΦΟΡΑΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΥΨΟΥΣ 2% ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 29 ν.3896/2011»



ΟΝΟΜΑ: ………………………



ΕΠΩΝΥΜΟ:……………………



ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ:………………..



ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:………………….



Τ.Κ.:…………………………….



Α.Φ.Μ.:…………………………



ΙΔΙΟΤΗΤΑ:…………………….



**********************



Παρακαλώ πολύ, όπως μου επιστρέψετε άμεσα την παρακρατηθείσα από τις μηνιαίες αποδοχές μου, ειδική εισφορά Αλληλεγγύης ύψους 2% του άρθρου 38 του Ν. 3986/2011 καθώς και την ειδική εισφορά Αλληλεγγύης του άρθρου 29 του ίδιου Νόμου που μου επιβλήθηκε παρανόμως, για τα εισοδήματα χρονικής περιόδου από 01-01-2011 έως και 31-12-2013.

Επειδή, οι ως άνω παρακρατήσεις τόσο από την μισθοδοσία μου, όσο και από την επιπρόσθετη φορολογία των ετήσιων εισοδημάτων μου είναι προδήλως παράνομες, καταχρηστικές, αντίκεινται σε διατάξεις του Εθνικού και Ευρωπαϊκού Δικαίου, παρακαλώ πολύ όπως μου γνωρίσετε εγγράφως τον χρόνο και τον τρόπο είσπραξης εκ μέρους μου των ανωτέρω παρακρατηθέντων αποδοχών μου.

………… …., …./…./…..

Ο/Η Αιτ……