Τι απαντά ο Μάκης σε ανάρτηση στο indymedia για Κασιδιάρη και Φουντούλη

Πέρα από το ρεπορτάζ των συναδέλφων του zougla.gr για το ύποπτο δημοσίευμα στο indymedia, το οποίο αναφέρεται στις σχέσεις μου με Κασιδιάρη και Φουντούλη, αισθάνομαι την ανάγκη να πω δυο λόγια στον / στην υποτιθέμενο/-η «Ουλρίκε Μάινχοφ» που το υπογράφει.


Επειδή πιστεύω ότι αποτελείς μηχανισμό σύγχυσης και όχι αντάρτικου πόλης -φαίνεται άλλωστε από τη γραφή σου-, προσπαθώ να κατανοήσω τι είδους προβοκάτσια προσπάθησες να στήσεις.

Έχω συνηθίσει σε επιθέσεις αυτού του είδους από το indymedia και όχι μόνο, όπου εκτός από συνειδητοποιημένα άτομα κυκλοφορούν αλητάκια της δικής σου εμβέλειας, κι έτσι δεν εντυπωσιάστηκα.

Απαντώ ωστόσο στις συγκεκριμένες αθλιότητες για την αποφυγή οποιασδήποτε παρερμηνείας από ανενημέρωτους και ανυποψίαστους ανθρώπους.

Τον Κασιδιάρη τον συνάντησα πρώτη φορά πριν από λίγο καιρό κατά τη διάρκεια της συμμετοχής του σε εκπομπή μου. Τον γνώριζα μόνο τηλεοπτικά, από τη… θορυβώδη παρουσία του. Τον Φουντούλη δεν έτυχε να τον συναντήσω ποτέ στη ζωή μου τυχαία ή προγραμματισμένα κι ούτε τον γνώριζα. Το όνομά του το άκουσα την ημέρα του επεισοδίου στο Νέο Ηράκλειο.

Αντιλαμβάνομαι ωστόσο από τη γραφή σου ότι μπορείς να ανήκεις μόνο σε δύο κατηγορίες. Την κατηγορία των ΚΥΠατζήδων, οι οποίοι επιλέγουν στόχους μέσα από τη γνωστή διαδικασία, ή την κατηγορία των δημοσιογραφικών καθαρμάτων που εντεταλμένα, λειτουργώντας στο όνομα ενός εκδοτικού κατεστημένου, εξαπέλυαν κατά το παρελθόν επιθέσεις εναντίον μου, προσπαθώντας να δημιουργήσουν σύγχυση στην κοινή γνώμη. Η γραφή σου σε πρόδωσε και υπήρχαν όλα τα στοιχεία για να καταλάβω την ταυτότητά σου, εκτός από μια μικρή λεπτομέρεια ανάμεσα σε όλα τα εμετικά που αναφέρεις, την οποία θα προσθέσω εγώ. Ξέχασες να βάλεις και το «Καγιέν», όπως έγραφες κατά το παρελθόν.

Δεν είχα και δεν θα έχω μπράβους ποτέ πίσω μου για να κυκλοφορώ άνετα, εκτός από τους αστυνομικούς που έχουν τοποθετηθεί από την περίοδο Σημίτη και των οποίων την απομάκρυνση έχω επίσημα ζητήσει επανειλημμένα. Εάν μάλιστα κάνεις μια βόλτα στην πιάτσα, θα αντιληφθείς ότι το περισσότερο διάστημα κυκλοφορώ μόνος μου -λόγω δουλειάς- στα πιο απίθανα σημεία, τις πιο απίθανες ώρες, όπως τα ξημερώματα που η ομάδα των Αλβανών με τα Καλάσνικοφ πήρε το αυτοκίνητό μου. Γι' αυτό την επόμενη φορά βγάλε την κουκούλα κι έλα να τα πεις αυτά από κοντά, για να έχεις την είδηση από πρώτο χέρι.

Αντιλαμβάνομαι ότι κάποιοι στενοχωρήθηκαν επειδή το zougla.gr είχε την προκήρυξη για την επίθεση στο Νέο Ηράκλειο και ανάμεσα σε αυτούς ο άθλιος εντολέας σου.

Μάκης Τριανταφυλλόπουλος

PS: Παράκληση: Άλλαξε όνομα, γιατί εκείνο της Ούλρικε Μάινχοφ, που έφυγε στα λευκά κελιά του Στάμχαϊμ, κουβαλάει μια σοβαρή ιστορία πίσω του.
http://www.zougla.gr/