Για ένα κ@λοκαναπέ χωρίς κρόσσια δικάζουν τον Ακη και την Βίκυ !

Συνέντευξη εφ' όλης της ύλης στην εφημερίδα Espresso παραχώρησε η Βίκυ Σταμάτη, στην οποία μιλά για πρώτη φορά για τα πραγματικά αίτια της ασθένειάς της, ενώ απαντά και στην αρνητική κριτική που δέχεται από τον κόσμο τα τελευταία χρόνια, με επίκεντρο την υπεξαίρεση και την υπόθεση μαύρου πολιτικού χρήματος του συζύγου της και πρώην υπουργού, Άκη Τσοχατζόπουλου.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας, ο χρόνος στη φυλακή περνάει αργά για τη Βίκυ Σταμάτη. Για να περάσουν οι ώρες, ζωγραφίζει και γράφει.
Ήδη, έχει γράψει ένα παιδικό διήγημα και, όπως μας αποκαλύπτει, στα σχέδιά της είναι η συγγραφή ενός βιβλίου, μέσω του οποίου θα αφηγείται την προσωπική της περιπέτεια που βιώνει τα τελευταία χρόνια.
Η κ. Σταμάτη αρνείται πεισματικά την κατηγορία που τη βαραίνει για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος και μάλιστα, όπως λέει  στην εφημερίδα Espresso:
"Δεν καταχράστηκα ποτέ δημόσιο χρήμα, δεν είχα καμία κομματική πολιτική εξουσία, δεν ήμουν δημόσιο πρόσωπο. Για το μόνο που μετανιώνω στη ζωή είναι που δεν προνόησα το εύρος της κακίας, αλλά και τον ακραίο τρόπο με τον οποίο αντέδρασαν συγκεκριμένοι άνθρωποι εναντίον μου. Δεν μπορώ να δικαιολογήσω ούτε τη στάση τους, ούτε την κακία τους. Ίσως θα έπρεπε αυτά τα μηνύματα να έχουν άλλους αποδέκτες, όχι εμένα. Σε λάθος άνθρωπο απευθύνονται. Τους απαντώ ότι είμαι μόνο μια μάνα".
Ο τίτλος που θα έβαζα στην "επιχείρηση εξοντώστε τη Σταμάτη" είναι ότι "η επιχείρηση εξετελέσθη!" λέει χαρακτηριστικά.
Διαψεύδει ότι ζούσε στη χλιδή
"Κατασκευασμένα" χαρακτηρίζει ακόμη η Βίκυ Σταμάτη και όλα όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας για αγορές χιλιάδων ευρώ, όσον αφορά τα είδη σπιτιού, όπως καναπέδες, κουρτίνες και κλινοσκεπάσματα:
"Δεν θα απαντήσω. Είναι όλα κατασκευασμένα και πρόκειται για συκοφαντικά δημοσιεύματα. Θα ζητήσω, όμως να γίνει αυτοψία και σύγκριση στο δικό μου σπίτι και των άλλων που διάγουν πλούσιο βίο. Τους προκαλώ λοιπόν, μνα κάνουν αυτοψία στο σπίτι μου και σε χώρους που πιστεύουν ότι διάγεται πλούσιος βίος. Είναι ποινικό αδίκημα ένας καναπές; Κρόσσια δεν έχω στο σπίτι μου, ούτε κορδόνια".