Ταυτόχρονος δημόσιος θηλασμός σε εμπορικό κέντρο

Το επεισόδιο που είχε η Σάντυ Κουτσοσταμάτη σε εμπορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης πυροδότησε μια αντίδραση «ντόμινο» στα social media με αποτέλεσμα την εκδήλωση διαμαρτυρίας με ταυτόχρονο δημόσιο θηλασμό στο κεντρικό αμφιθέατρο του εμπορικού κέντρου, σήμερα στις 16.00.


Συγκεκριμένα η γνωστή τηλεπερσόνα έγραψε στο Facebook:

«Προχθές ήμουν το πρωί στο Cosmos μαζί με την μικρή μου. Είχε πολύ λίγο κόσμο και κάθισα σε ένα από τα παγκάκια να την θηλάσω έχοντας σκεπαστεί με ένα κασκόλ που είχα μαζί. Μετά από λίγα λεπτά με πλησιάζει ένας από τους Security και μου λέει με ειρωνικό ύφος "Υπάρχει ειδικός χώρος για να θηλάσετε, εδώ περνάει κόσμος" (άσχετα αν ο μόνος εκεί γύρω ήταν εκείνος...) Τον ρώτησα αν θεώρει προκλητικό τον θηλασμό και μου απάντησε "Ε, όσο να ναι". Ένιωσα απογοήτευση και οργή. Θεωρώ ότι έχω αρκετά αντικειμενικά κριτήρια για το τι είναι προκλητικό και τι όχι. Είμαι σίγουρη ότι η εικόνα μου εκείνη την στιγμή κάθε άλλο παρά προκλητική ήταν. Ίσως μια κοπέλα με ένα κοντό σορτσάκι και ένα ανοιχτό μπλουζάκι να ήταν πραγματικά προκλητική όμως κανείς δεν την υποχρέωσε να κρυφτεί σε κάποιον ειδικό χώρο. Και όλο αυτό επειδή θήλαζα την μικρή μου... Τι κρίμα!!...»

Το εμπορικό κέντρο ζήτησε συγγνώμη από τη μητέρα και δήλωσε την υποστήριξή του στην απογευματινή διαμαρτυρία.
 http://www.zougla.gr