Eξώδικο από τον Λαυρεντιάδη ...στο Fimotro !

ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ ΒLOG !!!!

ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!!!
Eξώδικο μας έστειλε πριν από λίγο ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης μέσω του δικηγόρου του Αλέξιου Αθανασόπουλου, ο οποίος μας προειδοποιεί να μην δημοσιεύσουμε άλλη φορά αρνητικό σχόλιο γι αυτόν και ζητά να δημοσιευθεί επειδή...

"επηρεάζει δυσμενώς και την σοβαρότατη κατάσταση της υγείας μου και προκαταλαμβάνει αρνητικά τους Δικαστικούς και Εισαγγελικούς Λειτουργούς, που χειρίζονται την υπόθεση μου ή θα την χειριστούν στο μέλλον"! Δημοσιεύουμε ολόκληρο το εξώδικο, διευκρινίζοντας ότι ΔΕΝ θα σταματήσουμε τον σχολιασμό του Λαυρέντη Λαυρεντιάδη δεδομένου ότι η περίπτωση του αποτελεί μια πολύ υπόθεση που θα πρέπει να διερευνηθεί...
Fimotro


ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ, ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
Λαυρέντη Λαυρεντιάδη του Βασιλείου, επιχειρηματία, προσωρινώς κρατουμένου

Κ Α ΤΑ
Των υπευθύνων του διαδικτυακού ιστολογίου “fimotro.blogspot.com”

-------------------------------------------------------------------
Κύριοι,
Χθες, 24/1/2013, όπως πληροφορήθηκα, αναρτήθηκαν στο ιστολόγιο σας τα κάτωθι δημοσιεύματα:

1) “ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ;

Ο ΛΟΥΑ-ΛΟΥΑ ΚΑΙ Ο ΤΣΙΡΟ...
Γιώργος Τσιρογιάννης. Μεγάλη ιστορία στον χώρο του Τύπου. Επί χρόνια μάζευε μηνύσεις και αγωγές προτάσσοντας τα... αρσενικά του στήθη για την εύρυθμη λειτουργία της ΠΑΣΟΚικής φαυλοκρατίας. Τελευταία έχει χαθεί. Οι κακές... 
γλώσσες λένε ότι ο Λαυρεντιάδης τον έχει καταγράψει να μπαίνει δεκάδες φορές στο σπίτι του. Δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι ο τρόφιμος των φυλακών Κορυδαλλού έδειχνε τέτοια συμπεριφορά! Το στόρι είναι πολύ μεγάλο. Θα σας το παρουσιάσουμε αναλυτικά από αύριο...

ΣΤΙΣ 23:05

2) ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ MADE IN ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ

ΘΑ ΠΑΡΕΙ... ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΡΡΟΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΑΪΚΟΥ 
Πόσες οι πιθανότητές του να αποφυλακισθεί; Μια στο εκατομμύριο για όλους τους Νομικούς που έχουν ασχοληθεί με την υποθέσή του. Μετά το πληρωμένο δημοσίευμα για την εμπλοκή της 
Ράικου μέσω χρεοκοπημένου εκδότη που την βγάζει με βίζιτες, οι... 
πιθανότητες μειώθηκαν δραματικά. Μια στο... δισεκατομμύριο! Θα πάρει σύνταξη στον Κορυδαλλό ο Λούα Λούα...

ΣΤΙΣ 22:11”.

Οι ως άνω αναφορές στο πρόσωπο μου είναι ψευδείς και βαρύτατα συκοφαντικές, παραβιάζουν βάναυσα το τεκμήριο αθωότητας μου και επηρεάζουν με παράνομο τρόπο και ψευδολογίες την υπερασπιστική μου θέση, αφού, όλως συκοφαντικώς, με εμφανίζουν δήθεν να δίνω «πληρωμένο δημοσίευμα» κατά Εισαγγελικής Λειτουργού, η οποία, μάλιστα, ουδέποτε χειρίσθηκε την υπόθεσή μου. Με τα μυθεύματα αυτά δημιουργείται περαιτέρω αρνητικό κλίμα και δυσμενείς εντυπώσεις εναντίον μου με βάση ασύστολα συκοφαντικά ψεύδη, την ώρα που δίνω μάχη, με τα μέσα που μου παρέχει το δικονομικό μας σύστημα και μόνο αυτό, για την αθωότητα μου. Τα μυθεύματα για δήθεν «καταγραφή» εισερχομένων στην οικία μου, δήθεν χάλκευση από εμέ δημοσιευμάτων κατά Λειτουργών της Δικαιοσύνης και λοιδορίες για την θέση μου ως προσωρινώς κρατουμένου («ΘΑ ΠΑΡΕΙ…ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΡΡΟΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΑΪΚΟΥ, Πόσες οι πιθανότητες να αποφυλακιθεί; Μια στο εκατομμύριο για όλους τους Νομικούς που έχουν ασχοληθεί με την υπόθεση του»») είναι στάση εξόχως συκοφαντική, βαρύτατα προσβλητική της τιμής και της υπολήψεως μου, που παραβιάζει βάναυσα το τεκμήριο αθωότητας μου, ενώ εξάλλου επηρεάζει δυσμενώς και την σοβαρότατη κατάσταση της υγείας μου και προκαταλαμβάνει αρνητικά τους Δικαστικούς και Εισαγγελικούς Λειτουργούς, που χειρίζονται την υπόθεση μου ή θα την χειριστούν στο μέλλον.
Επειδή, η ανωτέρω συμπεριφορά των προστηθέντων σας  και πάντων των κατά Νόμον υπευθύνων σας είναι παράνομη και καταχρηστική, ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ εντόνως για την σε βάρος μου προσβολή.
Σας ΔΗΛΩ ότι επιφυλάσσομαι ρητώς παντός νομίμου δικαιώματος μου ενώπιον των Αστικών και Ποινικών Δικαστηρίων.
Σας ΚΑΛΩ δε και όπως: α) Απόσχετε από τούδε και στο εξής από οποιαδήποτε προσβλητική αναφορά στο πρόσωπο μου και από οποιαδήποτε συμπεριφορά που παραβιάζει το τεκμήριο αθωότητας μου. β) Αναρτήσετε άμεσα την παρούσα εξώδικη δήλωση απάντηση μου στο διαδικτυακό ιστολόγιο σας.

Αθήνα, 25η Ιανουαρίου 2013
Ο πληρεξούσιος δικηγόρος του δηλούντος

ΑΛΕΞΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
ΜΥΣΤΡΑ 3 – ΑΘΗΝΑ
210/6468780
ΑΜ 21041 ΔΣΑ