Την βίασε ,την έκαψε και πήγε για ύπνο ..ο παρανοικός δολοφόνος της Ξάνθης

«Έτσι μου ήρθε και τη βίασα. Της έβαλα φωτιά και έφυγα ακούγοντας κραυγές. Έπειτα πήγα σπίτι και κοιμήθηκα. Το πρωί δεν θυμόμουν τίποτα μέχρι που πέρασα μπροστά από τον τόπο του εγκλήματος» με αυτά τα λόγια φέρεται να περιέγραψε στην ομολογία του ο 27χρόνος στυγερός δολοφόνος της Ξάνθης το φρικιαστικό έγκλημα που διέπραξε. 

Σύμφωνα με τα όσα έχουν δει στο φως της δημοσιότητας, ο ίδιος στην ομολογία του ανέφερε τα εξής:
«Δεν είχα παρακολουθήσει ποτέ την κοπέλα. Την είχα δει κάποιες φορές κατά το παρελθόν στην Ξάνθη και μου άρεσε, οπότε ήθελα να κάνω σχέση μαζί της. Το βράδυ της Τετάρτης, στις 22.30 αν θυμάμαι καλά, έφυγα από την οικία μου και μετέβην στο καφέ-μπαρ “Πυξίδα” προκειμένου να συναντήσω εκεί έναν φίλο μου. Καθώς εκείνος δεν ήταν εκεί, έφυγα από το σημείο και πέρασα από το καφέ “Νόστος”. Εκεί είδα δύο κοπέλες. Δεν πρόσεξα τι φορούσαν αλλά τη μία, την οποία έβλεπα προφίλ, τη γνώριζα φυσιογνωμικά από την πόλη της Ξάνθης, καθώς την είχα δει περιστασιακά και σ’ άλλα μαγαζιά» αναφέρει ο δολοφόνος στην απολογία του. «Εγώ ήμουν περαστικός από το σημείο και δεν κάθισα καθόλου αλλά πήγα στην καφετέρια “Μεράκι”, όπου συχνάζουν φίλοι μου. Εκεί συνάντηση τον Κ.Κ. και μια φίλη του την Όλγα, και ήπιαμε τσίπουρα.

Αν θυμάμαι καλά, εγώ ήπια τσίπουρο και σε αρκετή ποσότητα. Πίναμε για περίπου τέσσερις ώρες και φύγαμε από εκεί στις 2.30 τα ξημερώματα της Πέμπτης. Εγώ έφυγα μόνος μου και κατευθύνθηκα προς το σπίτι μου, στην οδό Βασιλίσσης Σοφίας, προς την κεντρική πλατεία και μέσα από το πάρκο της οδού Ηρώων, βγήκα στο υποκατάστημα του ΙΚΑ για να ανέβω προς την οδό Σαράντα Εκκλησιών. Αφού πέρασα το κατάστημα, μανάβικο, που διατηρώ σ’ αυτήν την οδό, σταμάτησα στο διπλανό κατάστημα Alfa Security, που ήταν ανοικτό εκείνη την ώρα. Εκεί βρισκόταν η γυναίκα του αφεντικού. 
Μιλήσαμε για περίπου 5 λεπτά και συνέχισα Στην οδό Κοραή είδα για πρώτη φορά μετά το κατάστημα ”Νόστος” τις δύο κοπέλες. Όταν ξεκίνησα να τις πλησιάσω, η μία απομακρύνθηκε προς την κάθοδο της οδού Σαράντα Εκκλησιών, ενώ η άλλη κατευθύνθηκε προς την πυλωτή της» δηλώνει. Ήταν η στιγμή που η 34χρονη Ζωή δέχθηκε τη λυσσαλέα του επίθεση… Ο ίδιος δήλωσε ότι την πλησίασε προσπαθώντας να της πιάσει κουβέντα, ενώ η άτυχη κοπέλα -καθώς την είχε πλησιάσει πολύ- «φοβήθηκε και πήγε να με κτυπήσει». Ο 27χρονος δράστης ξεκίνησε να την κτυπά με γροθιές στο κεφάλι για να την ακινητοποιήσει και να μην της δώσει το περιθώριο να φωνάξει βοήθεια.

Μόλις η Ζωή έπεσε λιπόθυμη, την βίασε και την έσυρε στη διπλανή οικοδομή όπου της έβαλε φωτιά με τη βενζίνη από μια Vespa…
 
«Έπειτα, πήρα το τσαντάκι της και μέσα σε αυτό βρήκα το κινητό της τηλέφωνο. Το πήρα και το έβαλα στην τσέπη μου. Το τσαντάκι της κοπέλας, το άφησα στο σημείο, αφού είχα πάρει το κινητό. Απομακρύνθηκα βιαστικά, σχεδόν τρέχοντας, και μετά από απόσταση μερικών μέτρων άκουσα μια γυναικεία κραυγή. Υπέθεσα πως ήταν η δική της…» δήλωσε στους αστυνομικούς, σοκάροντας με την κυνικότητα της απολογίας του δράστη.
 
Ο δράστης ισχυρίστηκε ότι στη συνέχεια πήγε στο σπίτι του και ξάπλωσε. Το πρωί που ξύπνησε, όπως ισχυρίζεται, δε θυμόταν τίποτα και πέρασε από το σημείο του εγκλήματος: «Ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και κοιμήθηκα, μην έχοντας συνειδητοποιήσει τι ακριβώς είχα κάνει. Δεν πρόσεξα αν τα ρούχα μου είχαν ματώσει, εξάλλου δεν είχα δει αίματα προερχόμενα από την κοπέλα. Στο σπίτι μένω μόνος μου και έτσι κανείς δε με αντιλήφθηκε. Το πρωί της Πέμπτης που ξύπνησα δε θυμόμουν πλέον απολύτως τίποτα.

Περίπου στις 09.00 πέρασα από την οικοδομή της κοπέλας στην οδό Σαράντα Εκκλησιών να πάω στο κατάστημα και εκεί τα θυμήθηκα όλα και αντιλήφθηκα το μέγεθος της ζημιάς που προκάλεσα».
http://www.thrakitoday.com/