Μετά την CoCa Cola και την ΦΑΓΕ ...φεύγει και η Τζούλια !

Τι μας μένεις ο ΜΑΖΙ τα ΦΑΓΑΜΕ !
Η Χώρα αιμορραγεί ....Φύγαν εδώ και χρόνια τα λεφτά . Τώρα φεύγουν η COCA COLA και η ΦΑΓΕ μαζί και η Εθνική μας Πορνοστάρ Τζούλια!

Kαι τι τσόντα θα βλέπουμε , και τι θα πίνουμε , και τι θα τρώμε ! Θα βλέπουμε Ντούβλη ...με τζατζίκια και γύρο απ  όλα ...θα πίνουμε ΕΨΑ και θα τρώμε ...το παραμύθι μαζί τα "ΦΑΓΑΜΕ"
Και δείτε πως ανακοίνωσε η  ίδια η Εθνική πορνοστάρ την αποχώρησή της από την ημεδαπή !
Λίγο πολύ  έτσι λένε όλοι όσοι φεύγουν ...αλλά η Τζούλια τα λέει χύμα !
«Σε ένα μήνα φεύγω μόνιμα για να ζήσω στην Αυστρία. Θα μου λείψεις Ελλάδα. Αντίο. Τα έχω ζήσει όλα και τα έχω δει όλα. Άκουσα πολλά, έκανα πολλά και τα γνώρισα όλα. Έζησα τη ζωή μου. Νέο ξεκίνημα ζωής και μακριά από την αρνητική ενέργεια. Είμαι αρρωστημένα χαρούμενη που φεύγω για να γνωρίσω έναν νέο κόσμο με τον έρωτα της ζωής μου, την μεγάλη μου αγάπη τον Κρις. Και για όλο το υπόλοιπο της ζωής μου!».