Απώλειες που φτάνουν τους 90.000 χρήστες μετρά την τελευταία τριετία η Αττική Οδός, καθώς η μείωση των μετακινήσεων έπληξε τον αριθμό των διελεύσεων του αστικού αυτοκινητοδρόμου. Υπολογίζεται ότι από το 2009 έως τους πρώτους οκτώ μήνες του 2012 η μείωση των μετακινήσεων στην Αττική Οδό έφτασε το 30%.
Αν και είναι σαφώς χαμηλότερη από τους εθνικούς αυτοκινητοδρόμους όπου έχουν υποστεί βαθιά καθίζηση των εσόδων από διόδια εξαιτίας της μείωσης της κυκλοφορίας (σ.σ σε κάποιους οδικούς άξονες ξεπερνά το 40%), η Αττική Οδός χάνει συνεχώς διελεύσεις. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας, μέχρι σήμερα ο αριθμός των οχημάτων που χρησιμοποιούν την Αττική Οδό ανέρχεται σε 217.000 ημερησίως έναντι 307.000 που ήταν το 2009. Ο αυτοκινητόδρομος εμφανίζει μείωση διελεύσεων από το 2010, η οποία όμως κορυφώθηκε το πρώτο οκτάμηνο του 2012, φτάνοντας το 15,5%. Στελέχη της εταιρείας αναφέρουν ότι ο περιορισμός των χρηστών οφείλεται κατά κύριο λόγο στις μειωμένες μετακινήσεις που αποτυπώνονται σε όλη την κυκλοφορία εντός της Αττικής, συμπεριλαμβανομένων και των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Αν και είναι σαφώς χαμηλότερη από τους εθνικούς αυτοκινητοδρόμους όπου έχουν υποστεί βαθιά καθίζηση των εσόδων από διόδια εξαιτίας της μείωσης της κυκλοφορίας (σ.σ σε κάποιους οδικούς άξονες ξεπερνά το 40%), η Αττική Οδός χάνει συνεχώς διελεύσεις. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας, μέχρι σήμερα ο αριθμός των οχημάτων που χρησιμοποιούν την Αττική Οδό ανέρχεται σε 217.000 ημερησίως έναντι 307.000 που ήταν το 2009. Ο αυτοκινητόδρομος εμφανίζει μείωση διελεύσεων από το 2010, η οποία όμως κορυφώθηκε το πρώτο οκτάμηνο του 2012, φτάνοντας το 15,5%. Στελέχη της εταιρείας αναφέρουν ότι ο περιορισμός των χρηστών οφείλεται κατά κύριο λόγο στις μειωμένες μετακινήσεις που αποτυπώνονται σε όλη την κυκλοφορία εντός της Αττικής, συμπεριλαμβανομένων και των μέσων μαζικής μεταφοράς.