Bροχή οι προσφορές για την προίκα των 65.000.000 δολαρίων

Αλλά η νύφη ανένδοτη και πιστή στην ομοφυλόφιλη φίλη της
ΦΩΤΟ Η Τζίτζι (αριστερά) επιλέγει τα φορέματα, η φίλη της το πιο ανδρικό στυλ
Αίσθηση έχει προκαλέσει η είδηση ότι ο... απελπισμένος Κινέζος μεγιστάνας Σέσιλ Τσάο πρόσφερε 65 εκατομμύρια δολάρια σε όποιον παντρευτεί την 33χρονη ομοφυλόφιλη κόρη του Τζίτζι.


 Η όμορφη Τζίτζι με σπουδές αρχιτεκτονικής δεν είχε την ευκαιρία να απαντήσει δημόσια στην απίστευτη πρόταση του πατέρα της, μέχρι που πριν λίγες ώρες έδωσε συνέντευξη σε τηλεοπτικό δίκτυο.
«Δε θύμωσα καθόλου. Αντιθέτως συγκινήθηκα από την ανακοίνωση του μπαμπά. Ηταν ένας τρόπος να μου πει ότι με αγαπάει κι ότι πιστεύει πως αξίζω περισσότερα», είπε η Τζίτζι η οποία έλαβε πάνω από 1.700 ηλεκτρονικά μηνύματα από επίδοξους γαμπρούς.
Μπροστά στη κάμερα δε, αποκάλυψε και το περιεχόμενο μερικών από αυτών:«Ενδιαφέρομαι να παντρευτώ την κόρη σας, που τυγχάνει να είναι γκέι. Είμαι άνδρας και τυγχάνει να είμαι επίσης γκέι», έγραφε ένας από τους μνηστήρες, ενώ ένας δεύτερος έλεγε «Εχω ντουμπλάρει το σώμα του Τζορτζ Κλούνει, μπορεί να είμαι εγώ ο κατάλληλος που θα ικανοποιήσει τον πατέρα σου».
Παρά την τρυφερή της ωστόσο στάση απέναντι στον πατέρα της, τον παρακάλεσε χαριτολογώντας μέσα από τη σελίδα της στο Facebook να αποσύρει την προσφορά του«για το καλό της ψυχικής υγείας της οικογένειας, μπαμπά απόσυρε την προσφορά!» και του πρότεινε αστειευόμενη πάντα να την επαναφέρει όταν θα φτάσει τα ογδόντα και θα πάψει να είναι ελκυστική.