Ποιος είναι ο πατέρας του παιδιού ...της βασίλισσας των πάρτι των οργίων του Μπερλουσκόνι?

Η Σαμπίνα Μπέγκαν η βασίλισσα μέλισσα όπως την αποκαλούσαν τα κορίτσια του Σίλβιο Μπερλουσκόνι επειδή διοργάνωνε τα μπούνγκα-μπούνγκα πάρτι στις πολυτελείς του βίλες, δήλωσε ότι είναι έγκυος. Η είδηση βέβαια δεν είναι η εγκυμοσύνη της 38χρονης ηθοποιού με καταγωγή από τη Γερμανία και τη Σερβία αλλά το ποιος είναι ο πατέρας του παιδιού που κυοφορεί.


Σε ερώτηση λοιπόν δημοσιογράφου για την ταυτότητά του εκείνη απάντησε αινιγματικά λέγοντας «μα ποιος θα μπορούσε να είναι ο πατέρας;…» δίνοντας αφορμή για όργιο φημών. Στην ίδια συνέντευξη μάλιστα συνέχισε δηλώνοντας ότι «στη ζωή μου έχω μόνο ένα πρότυπο, ένα ιδανικό, ένα πάθος. Είναι ο άνδρας του οποίου τα αρχικά έχω κάνει τατουάζ. Ο πιο γλυκός άνθρωπος του κόσμου, που δεν άλλαξε ποτέ απέναντί μου ούτε στις δυσκολίες».

Τα αρχικά υπενθυμίζουμε είναι «S.B» που θα μπορούσαν βέβαια να είναι και τα δικά της, ωστόσο ο ιταλικός Τύπος όπως ήταν αναμενόμενο έκανε αμέσως αναφορά στον Μπερλουσκόνι. Εξαλλου η ίδια στο παρελθόν είχε εκφράσει την επιθυμία της να αποκτήσει παιδί από τον πρώην Ιταλό πρωθυπουργό ο οποίος έχει πέντε παιδιά κι έξι εγγόνια.

«Θα ήμουν η πιο τυχερή γυναίκα στον κόσμο αν μου χάριζε ένα παιδί. Αυτό που θέλω είναι να μείνω έγκυος από εκείνον, τίποτα άλλο δε με ενδιαφέρει. Εγώ άλλωστε δεν παίρνω αντισυλληπτικά και δε χρησιμοποιώ προφυλακτικό γιατί δεν έχω επαφή με πολλούς άνδρες», είχε πει χωρίς ωστόσο να απαντήσει στην ερώτηση αν και ο Μπερλουσκόνι δεν έπαιρνε προφυλάξεις.
 http://www.protothema.gr/