Χορήγηση Επιταγών Κατάρτισης από τα... του ΟΑΕΔ

Για όσους από τους ενδιαφερόμενους δεν το γνωρίζουν, ξεκίνησε αό τη Δευτέρα 2/7/2012 και θα λήξει την Τρίτη 31/7/2012* η χορήγηση των Επιταγών Κατάρτισης για τους δικαιούχους που επιλέχτηκαν για τα σεμινάρια κατάρτισης και πιστοποίησης ανέργων σε βασικές δεξιότητες χρήσης ΤΠΕ.
Η ανακοίνωση του ΟΑΕΔ λέει ότι οι δικαιούχοι των επιταγών κατάρτισης (training voucher) δύναται να τις παραλάβουν αυτοπρoσώπως, από το ΚΠΑ2 (Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης) που είναι εγγεγραμμένοι. Το «αυτοπροσώπως» σημαίνει ότι ξεκινάει το μαρτύριο για τους άτυχους δικαιούχους της μπουρδελοκρατίας του ελληνικού δημοσίου που δεν αλλάζει, απεναντίας χειροτερεύει διαρκώς ταλαιπωρώντας τον πολίτη… Γιατί «μπουρδελοκρατία» και όχι «γραφειοκρατία»; Γιατί η γραφειοκρατία, με όλα τα στραβά της, είναι ένα σύστημα διοίκησης που βασίζεται σε ορθολογική ταξινόμηση αρμοδιοτήτων, διευθύνσεων, αξιωμάτων κτλ. Όμως, στις ελληνικές κρατικές υπηρεσίες δεν υπάρχει ούτε «σύστημα», ούτε «λογική». Έτσι, σε κάθε υπηρεσία οι ευθυνόφοβοι «γραφειοκράτες» κάνουν του κεφαλιού τους, παρέχοντας τις υπηρεσίες τους με το χειρότερο τρόπο. Μπουρδέλο δηλαδή! Για παράδειγμα αυτή την μπουρδελοκρατία του ΟΑΕΔ Δωδεκανήσου, στη Θεσσαλονίκη, θέλουμε να σας δείξουμε με τις φωτογραφίες και το κείμενο αυτής της ανάρτησης. Δεν ξέρουμε αν ευθύνονται οι διευθυντές του οργανισμού, ή οι υπάλληλοί του, ή το υπουργείο (γ…. τα υπουργεία μου) για το χάλι που συναντήσαμε χθες (4/7/2012). Πάντως, αυτή δεν ήταν εικόνα κρατικού οργανισμού ευρωπαϊκών προδιαγραφών, ευρωπαϊκής χώρας. Ήταν εικόνα κρατικής υπηρεσίας τριτοκοσμικής χώρας. Μπουρδέλο δηλαδή! Οι ουρές (όχι η ουρά) έφταναν μέχρι το πεζοδρόμιο της εισόδου του ΟΑΕΔ. Σε κάθε αίθουσα και διάδρομο της υπηρεσίας υπήρχαν πολίτες που ρωτούσαν ο ένας τον άλλο αν στέκονταν στη σωστή ουρά. Πουθενά υπάλληλος για να κατευθύνει τους πολίτες. Μπουρδέλο δηλαδή! Μόνο ρωτώντας κόσμο και κοσμάκη (κυρίως κοσμάκη…) ήταν δυνατό να εντοπιστεί ο στενός διάδρομος, χαμένος στο λαβύρινθο του κτηρίου, όπου βρισκόταν η επίσης μεγάλη ουρά για τις επιταγές κατάρτισης (training voucher). - «Τι νούμερο έχετε;», μας ρώτησε μια κοπέλα της ουράς. - «807», της απαντήσαμε. - Και μας ενημέρωσε: «ξέρετε, ο υπάλληλος είπε ότι θα δεχτεί μέχρι το 806»…
http://massmedia-gr.blogspot.com/