Εικόνες από ορισμένες πτυχές του παρόντος αλλά που παραπέμπουν στο βραχυπρόθεσμο μέλλον, συνθέτουν την τελευταία δουλειά, του Ρομάν Γαβρά, ο οποίος προκαλεί θύελλες στη Γαλλία με την ωμή απεικόνιση μίας βιαίας πραγματικότητας που αγγίζει την οργή του σήμερα και προϊδεάζει για την βαρβαρότητα του κοντινού αύριο.
Προφανώς οι «φιλήσυχοι» πολίτες της Ευρώπης ή της Αμερικής θα αποστρέψουν την κεφαλή και θα μιλήσουν για αλήτες. Ο Ρομάν Γαβράς προκαλεί διότι οι εικόνες του δεν παραπέμπουν σε χολιγουντιανή αιματηρή εκδοχή ενός Ταραντίνο ή σε εικονική πραγματικότητα ενός Κάμερον. Αντιθέτως, οι εικόνες αυτές είναι τοποθετημένες σε πραγματικό χρόνο είτε σε μία συνοικία του Λονδίνου, είτε στον περιφερειακό δακτύλιο του Παρισιού, είτε σε κάποια γειτονιά της Μαδρίτης ή των Αθηνών. Ο Ρομάν Γαβράς, γιος του σκηνοθέτη Κώστα Γαβρά Η οργή, το αδιέξοδο, η καταστολή, η βία (ενδεχομένως για την βία… για τις όποιες μικροαστικές προσεγγίσεις αλλά όχι και για τους «Αθλίους» αυτής της Γης), η λύσσα, η φωτιά και η επέλαση των έφιππων κρανοφόρων, είναι στιγμές που έχουν αποτυπωθεί στους τηλεφακούς των ρεπορτάζ. Είναι εικόνες… «γνωστές» στον πολίτη – τηλεθεατή των δελτίων ειδήσεων. Τις έχει δει, έστω σποραδικά, στο Σηάτλ, το κεντρικό Λονδίνο, την Σταδίου ή την Βαρκελώνη. Ακόμη τις έχει αντικρύσει αυτές τις εικόνες σε πόλεις φαντάσματα στη Βόρειο Αφρική, πρόσφατα δε τις παρακολουθεί καθημερινά από την Δαμασκό. Ο Ρομάν Γαβράς πλαισιώνει την τελευταία μουσική δουλειά (και τον στίχο) των JAY Z & KANYE WEST με τον τίτλο «No church in the wild» το οποίο μεταφράζεται ως «Καμία εκκλησία για τους αγριεμένους».
http://www.zougla.gr/
Προφανώς οι «φιλήσυχοι» πολίτες της Ευρώπης ή της Αμερικής θα αποστρέψουν την κεφαλή και θα μιλήσουν για αλήτες. Ο Ρομάν Γαβράς προκαλεί διότι οι εικόνες του δεν παραπέμπουν σε χολιγουντιανή αιματηρή εκδοχή ενός Ταραντίνο ή σε εικονική πραγματικότητα ενός Κάμερον. Αντιθέτως, οι εικόνες αυτές είναι τοποθετημένες σε πραγματικό χρόνο είτε σε μία συνοικία του Λονδίνου, είτε στον περιφερειακό δακτύλιο του Παρισιού, είτε σε κάποια γειτονιά της Μαδρίτης ή των Αθηνών. Ο Ρομάν Γαβράς, γιος του σκηνοθέτη Κώστα Γαβρά Η οργή, το αδιέξοδο, η καταστολή, η βία (ενδεχομένως για την βία… για τις όποιες μικροαστικές προσεγγίσεις αλλά όχι και για τους «Αθλίους» αυτής της Γης), η λύσσα, η φωτιά και η επέλαση των έφιππων κρανοφόρων, είναι στιγμές που έχουν αποτυπωθεί στους τηλεφακούς των ρεπορτάζ. Είναι εικόνες… «γνωστές» στον πολίτη – τηλεθεατή των δελτίων ειδήσεων. Τις έχει δει, έστω σποραδικά, στο Σηάτλ, το κεντρικό Λονδίνο, την Σταδίου ή την Βαρκελώνη. Ακόμη τις έχει αντικρύσει αυτές τις εικόνες σε πόλεις φαντάσματα στη Βόρειο Αφρική, πρόσφατα δε τις παρακολουθεί καθημερινά από την Δαμασκό. Ο Ρομάν Γαβράς πλαισιώνει την τελευταία μουσική δουλειά (και τον στίχο) των JAY Z & KANYE WEST με τον τίτλο «No church in the wild» το οποίο μεταφράζεται ως «Καμία εκκλησία για τους αγριεμένους».
http://www.zougla.gr/