«Ο υπουργός, η ωραία Βίκυ κι ο Παρθενώνας της διαφθοράς»

 Mας πήραν είδηση ...παντού Δείτε ρεπορτάζ της Corriere della Sera για την διαφθορά στην Ελλάδα με άξονα τον Ακη και την Βίκυ(Κούλα) Σταμάτη
Ο δημοσιογράφος Ντάβιντε Φρατίνι στο ρεπορτάζ του κάνει λόγο για τα «τρελά έξοδα ενός σοσιαλιστή δεινοσαύρου και της νέας συζύγου του λίγο πριν συλληφθούν για μία μεγάλη μίζα»…


Στο ρεπορτάζ του ο Ιταλός δημοσιογράφος δεν παραλείπει να αναφερθεί στην πολυτελή κατοικία του Άκη Τσοχατζόπουλου στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου «τον πιο ακριβό δρόμο στην Αθήνα, με νεοκλασικές βίλες και το άρωμα του γιασεμιού, με τη χλιδή κάτω από το βράχο της Ακρόπολης και πάνω στις ζωές των άλλων» και αναλύει τις κατηγορίες που βαραίνουν τον πρώην υπουργό Άμυνας.

«Η σύλληψη του επιφανούς στελέχους, λίγο πριν τις εκλογές της 6ης Μαΐου, ερμηνεύθηκε σαν ένα σημάδι για τους Έλληνες που έχουν αγανακτήσει από τη διαφθορά στην οποία ενεπλάκη το ΠΑΣΟΚ. Ο πρώην υπουργός ποτέ δεν έκρυψε τη χλιδή από το γάμο του το 2004, με την Βίκυ Σταμάτη, τη δεύτερη σύζυγό του που είναι νεότερη κατά 35 χρόνια. Το ζευγάρι που έκανε τη δεξίωση γάμου του στο Hotel George V στο Παρίσι, έφτασε με μια μπλε Τζάγκουαρ και εκείνη ( Βίκυ Σταμάτη) έδειχνε το διαμαντένιο δαχτυλίδι που φορούσε», γράφει χαρακτηριστικά ο Ιταλός δημοσιογράφος.

Δεν περιορίζεται όμως στην περιγραφή του γάμου αλλά επικεντρώνεται και στη χλιδή που χαρακτήριζε τη ζωή του ζευγαριού και ειδικά στις αγορές της κ. Σταμάτη. «Η Βίκυ (πρώην υπάλληλος της ΔΕΗ), κατέληξε στη φυλακή και ξεκίνησε απεργία πείνας γιατί ήθελε να μείνει με τον πέντε ετών γιο της. Οι πιστωτικές της κάρτες μιλούν για τρελά έξοδα: 72.000 ευρώ σε μια μπουτίκ υψηλής ραπτικής, 200 ζευγάρια παπούτσια αγορασμένα μέσα σε ένα χρόνο, 6.000 ευρώ για εσώρουχα μέσα σε μία ημέρα», γράφει το δημοσίευμα.

Ωστόσ,ο το τεράστιο σκάνδαλο δεν είναι οι παράλογες αγορές της κ. Σταμάτη αλλά «τα οκτώ εκατομμύρια που φέρεται να έβαλε στην τσέπη ο κ. Τσοχατζόπουλος από την γερμανική Ferrostaal για να δώσει το πράσινο φως στην αγορά τεσσάρων υποβρυχίων. Η συμφωνία έκλεισε πριν δώδεκα χρόνια και μέχρι σήμερα η Αθήνα έλαβε μόνο ένα από το υποβρύχια λόγω τεχνικών προβλημάτων».
http://www.protothema.gr