Nεο εξώδικο Νικου Παπανδρέου στο Πρώτο Θέμα

  ...που μάλλον μετακομίζει απο Εκάλη !
Εξώδικο απέστειλε ο κ. Νίκος Παπανδρέου στο «Πρώτο Θέμα» με το οποίο χαρακτηρίζει τα δημοσιεύματα της εφημερίδας «απολύτως προσβλητικά για την προσωπικότητα, την τιμή και την υπόληψή του».

Καλεί δε την εφημερίδα να επανορθώσει «όσα ψευδή και ανακριβή αναφέρατε καθώς και να απόσχετε στο μέλλον από τη δημοσίευση ψευδών πληροφοριών, που αφορούν το πρόσωπό μου. Να μη δημοσιεύετε φωτογραφίες όπου τυχόν έχετε λάβει, χωρίς τη συναίνεσή μου ή έστω την έγκρισή μου, εμού και της οικογένειάς μου, των χώρων της προσωπικής μας κατοικίας και κάθε άλλου προσωπικού μου δεδομένου εν τη έννοια του νόμου.
Από τη δική της πλευρά η εφημερίδα Πρώτο Θέμα απαντά:
«Επί της ουσίας παραμένει εκκωφαντικά σιωπηλός στα κρίσιμα ζητήματα που τον αφορούν, ώστε δημιουργεί εύλογες απορίες για το αν πράγματι διαθέτει απαντήσεις ή αν εν τέλει θεωρεί τους αναγνώστες της εφημερίδας αγράμματους ή ανόητους.
Μετακομίζει από την Εκάλη;

Εξάλλου, σε σημερινό δημοσίευμά της η εφημερίδα «κυριακάτικη δημοκρατία» επικαλείται πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες ο κ. Νίκος Παπανδρέου «σκέπτεται να εγκαταλείψει το ανάκτορο της οδού Κουμαριάς και να αναζητήσει μονοκατοικία σε ήσυχη περιοχή κοντά στο Διόνυσο».

Παράλληλα, στην ίδια εφημερίδα σημειώνεται ότι από την περασμένη Δευτέρα έχουν ληφθεί αυξημένα μέτρα προστασίας της οικίας του κ. Νίκου Παπανδρέου» και ότι «οι αστυνομικοί αναφέρουν γραπτώς κάθε πρωί στις 7 οτιδήποτε περιέρχεται στην αντίληψή τους».
http://www.iefimerida.gr/