Βασικό αγαθό το internet ....που δύσκολα κόβεται για μείωση δαπανών !!

Σύμφωνα με τα ευρήματα του Ericsson ConsumerLab, από τη στιγμή που οι καταναλωτές συνδέονται σε αυτό, το Διαδίκτυο είναι ένα από τα τελευταία πράγματα που θα ήταν διατεθειμένοι να εγκαταλείψουν, εάν έπρεπε να μειώσουν τις δαπάνες τους.

Μεταξύ   των top 10  καταναλωτικών τάσεων στις τηλεπικοινωνίες για το 2012  είναι και τα εξής:

Καταλυτικός ο ρόλος της συνδεσιμότητας. Η συνδεσιμότητα έχει γίνει τόσο απαραίτητη όσο και ο αέρας που αναπνέουμε. Οι καταναλωτές δηλώνουν ότι από τη στιγμή που έχουν συνδεθεί, το Διαδίκτυο είναι ένα από τα τελευταία πράγματα που θα ήταν πρόθυμοι να εγκαταλείψουν, αν έπρεπε να μειώσουν τις δαπάνες τους.

Ο καθένας μπορεί να γίνει service provider. Υπάρχει σημαντική ζήτηση για νέες υπηρεσίες. Το διαδίκτυο καθιστά δυνατό για τις επιχειρήσεις αλλά και τους καταναλωτές να εξερευνήσουν νέες λύσεις, όπως τα applications.

Τα social media επαναπροσδιορίζουν τη μετάδοση των ειδήσεων.  Τα social media ωθούν στην «κατανάλωση» φωτογραφιών, video clips, μουσικής και πλέον μπορούν να βοηθήσουν τους καταναλωτές να κρίνουν τις ειδήσεις που τους ενδιαφέρουν περισσότερο, μέσω του αντίστοιχου σχολιασμού που παρέχεται στις πλατφόρμες των νέων μέσων.

Τα κινητά τηλέφωνα παίζουν σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητα των ανθρώπων
. Οι καταναλωτές δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον στον τομέα των κινητών υπηρεσιών που έχουν άμεση σχέση με κοντινές περιοχές ή τοπικές υπηρεσίες. Ενώ το 90% του συνόλου των χρηστών smartphone δηλώνουν ότι έχουν πάντα μαζί τους το κινητό τους τηλέφωνο, μόνο το 80% του συνόλου αναφέρει ότι έχουν πάντα χρήματα μαζί τους.
 http://www.protothema.gr/