Νεόπτωχη με τέσσερις πολυτελείς μεζονέτες δηλώνει η Λιάνη !

Καταποντισμένη από την οικονομική κρίση η χήρα του Ανδρέα Παπανδρέου, Δήμητρα Λιάνη, «κυκλοφορεί με τα ίδια ρούχα εδώ και τρία χρόνια και αδυνατεί να πληρώσει το χαράτσι για τις τέσσερις πολυτελείς μεζονέτες της»!



Παρελθόν αποτελούν για την κ. Λιάννη οι «λεοπάρ» εμφανίσεις της σε κοσμικά γκαλά, οι έξοδοι σε ακριβά εστιατόρια και το ακριβό lifestyle καθώς οι μεζονέτες της δεν έχουν πωλήθει και η ίδια αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα.

Η ίδια δηλώνει ότι δεν έχει χρήματα ούτε για το χαράτσι της ΔΕΗ, αλλά ούτε για να ψωνίσει καινούρια ρούχα και να βγει βόλτες όπως έκανε στο παρελθόν.

«Δεν πλήρωσα ούτε έκτακτη εισφορά, ούτε το χαράτσι της ΔΕΗ. Μου ήρθε χαράτσι για τα σπίτια που έχουν μείνει απούλητα 20.000 ευρώ. Νομίζετε ότι έχω τη δυνατότητα να πληρώσω αυτό το νούμερο;Έχω μια σύνταξη που είναι γύρω στα 1.500 ευρώ και το χαράτσι ήταν 20.000 ευρώ. Έχω εγώ τη δυνατότητα σήμερα να το πληρώσω;» είπε η Δήμητρα Λιάνη στην πρωινή εκπομπή της Ελεωνόρας Μελέτη.
http://www.newpost.gr/post/88469/Δήμητρα-Λιάνη%3a-Είμαι-φτωχή%2c-δεν-έχω-να-πληρώσω-20.000-ευρώ-χαράτσι!/