Τwitter, ο «ατζέντης» των διασήμων

http://www.tovima.gr/Οι διάσημοι έχουν αγκαλιάσει τα κοινωνικά δίκτυα καθώς τους επιτρέπουν ακόμη και με μία λέξη ή μία φωτογραφία να φθάνουν στη στιγμή στις οθόνες εκατομμυρίων φαν. Οσο πιο συχνά ένας διάσημος ανανεώνει τους λογαριασμούς του τόσο πιο κοντά του κάνει τον θαυμαστή να αισθάνεται.
Ανεβάζουν φωτογραφίες, περιγράφουν τις καθημερινές δραστηριότητές τους, ακόμη και τις οικογενειακές τους στιγμές, δίνουν λεπτομέρειες για το πού βρίσκονται εκείνη τη στιγμή, ενώ τις περισσότερες φορές προμοτάρουν τις δουλειές τους ή κατευθύνουν τους θαυμαστές στα site τους.

Εκεί μπορούν να κατεβάσουν την τελευταία δισκογραφική δουλειά του αγαπημένου τους τραγουδιστή, να μάθουν για την ταινία στην οποία πρωταγωνιστεί ο τάδε ηθοποιός ή να κάνουν Like στη σελίδα του σταρ. Στο Χόλιγουντ πλέον το πόσο επιτυχημένος είναι κάποιος βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με τα Like που συγκεντρώνει η σελίδα της εκάστοτε δουλειάς του ή με τους followers που έχει ο λογαριασμός του στο Τwitter.

Το κλειδί για την επιτυχία αυτή και την αυξανόμενη δύναμη του σταρ είναι να δώσει την ψευδαίσθηση στον θαυμαστή ότι, όποτε και αν απευθυνθεί στον αγαπημένο του διάσημο, θα βρει ανταπόκριση. Πάντως το επίπεδο της εμπλοκής της διασημότητας με τα κοινωνικά δίκτυα έχει να κάνει μόνο με το πόσο ο ίδιος θέλει να καταναλώσει χρόνο στο να επικοινωνήσει με τους ανθρώπους που τον στηρίζουν και αγοράζουν τα «προϊόντα» που παράγει, ενώ συ χνά είναι αδύνατον να καταλάβεις αν έχει προσλάβει συγγραφείς-φαντάσματα ή ενημερώνει ο ίδιος τους λογαριασμούς του. Εκτός και αν επιλέξει ο ίδιος να το κοινοποιήσει. Είναι και αυτό στο παιχνίδι της... κοινωνικής επικοινωνίας.