Toυ έκαναν δωράκι ..τσάντα με μολότοφ και τον έστειλαν στον Κορυδαλλό!

Ιδού το κράτος και το παρακράτος...Και έχει δίκιο ο Παπουτσής να λέει ότι απειλήθηκε η οικογένειά του! Εμείς που απειληθήκαμε και απειλούμαστε από το παρακράτος σας ποιος μας προστατεύει! Δείτε το θέμα από την Ελευθεροτυπία:
Ελεύθερος αφέθηκε ο 21χρονος Φώτης Δήμου έπειτα από συνολικά 52 μέρες κράτησης στη ΓΑΔΑ και τον Κορυδαλλό. Είναι ένας από τους χιλιάδες διαδηλωτές που συμμετείχαν στη διαδήλωση της 11ης Μαΐου.

Περιμένοντας να δικαστεί, υποστηρίζει ότι τα ΜΑΤ τού φόρτωσαν μια τσάντα με μολότοφ. Μιλάει για κατασκευασμένες κατηγορίες, που τον κάνουν να νιώθει οργισμένος και αγανακτισμένος.
«Στη φυλακή μ' έπνιξε το άδικο. Ενιωθα ένα βάρος στο στήθος. Φώναζα με όλη μου τη δύναμη ότι δεν έκανα τίποτα. Δίχως να μ' ακούει κανείς. Οι κρατούμενοι μου φέρθηκαν καλά. Ακόμα και οι ποινικοί: "Μην τους φοβάσαι" μου έλεγαν. "Δες το σαν εμπειρία και κράτα τα θετικά. Θα τελειώσει" έλεγαν. Με τους δεσμοφύλακες δεν είχα επαφή. Αυτοί κλείδωναν, ξεκλείδωναν. Οι συνθήκες κράτησης ήταν άθλιες».
Δεν θα ξεχάσει ποτέ την ημέρα σύλληψής του: «Η 11η Μαΐου έχει χαραχτεί στο μυαλό μου. Οπως και οι εικόνες από την αναίτια επίθεση των ΜΑΤ, τον ξυλοδαρμό μου και ειδικά τη στιγμή που ακουμπούν δίπλα μου το σακίδιο. Ελεγα ότι δεν κρατούσα τίποτα κι οι ΜΑΤάδες απαντούσαν: "Δεν πειράζει. Ενα δωράκι είναι. Σκάσε"».
http://www.enet.gr/