Nεες αποκαλυπτικές συνομίλιες της Lady ΑΝΤΖΗ με τους νονούς της Νύχτας

Νέες ακόμα πιο αποκαλυπτικές συνομιλίες της Αντζελας Δημητρίου με νονούς της νύχτας για την υπόθεση των ακάλυπτων επιταγών , την σύλληψή της και τον πρώην φίλο της Σαπουτζιάν δημοσιεύει το zougla.gr Δείτε μερικά χαρακτηριστικά αποσπάσματα .
Συλληψη της Αντζελας  (κλικ στην εικόνα)
Πρώτο μέλημα της ομάδας των «νονών» είναι να επικοινωνήσουν με γνωστούς τους αστυνομικού στο Α.Τ. Περιστερίου και να αφεθεί ελεύθερη η καλλιτέχνιδα.


Χέλμης (Κ029): Έλα φίλε
Ρέντας: Έεεε… Ακούλη.
Χ: Με πήρε αυτή η καρ...λα η κουμπάρα μου, να πούμε, η Άντζελα Δημητρίου
Ρ: Και τι θέλει;
Χ: Την έχουν στο ΑΤ Περιστερίου για ακάλυπτες επιταγές. Μπορούμε να κάνουμε τίποτα με την ξεκ...ρα;
Ρ: Εεε… είναι ο Καραπάνος εκεί… για κάτσε να δω περίμενε… Παίρνω τον Καραπάνο, περίμενε.
Χ: Ναι. Έλα, γεια…
 

Ο Σαπουτζιάν έχει «χεστεί επάνω του» ...είναι το άτομο που φέρεται να είχε κάνει "συμβόλαιο" η Άντζελα


Από τα τελευταία τηλεφωνήματα που υπάρχουν στη δικογραφία είναι εκείνο που έκανε ο «μπράβος», στις 17 Ιουνίου, στο Νοράι Σαπουτζιάν. Ο Χέλμης τον ενημερώνει ότι είναι «ο Άκης του Βλαστού» και τον ρωτάει τι θα γίνει με τα λεφτά της Άντζελας… Ωστόσο ο Σαπουτζιάν του εξηγεί ότι δεν της χρωστάει τίποτα και στο τέλος οι δύο άντρες βρίσκονται να μιλάνε σε φιλικό τόνο!

Σ.: Ούτε μου χρωστάει μου ‘χει πει… Εντάξει; Εκεί έχει κλείσει το θέμα εδώ και καιρό.
Χ.: Λοιπόν…
Σ.: Εσύ αν θέλεις να το διαπιστώσουμε και αυτό το θέμα δεν έχω καμία αντίρρηση. Κατάλαβες;
Χ.: Α, αυτό μ΄ αρέσει που λες. Αυτό μ αρέσει…
Σ.: Βρε, βρε παιδί μου…
Χ.: Σημαίνει ότι είσαι καθαρός άντρας…

http://www.zougla.gr