Aναγνώστης για την Cosmote και τις απολύσεις

"Καλησπέρα
Θα ήθελα να αναφερθώ στο θέμα των απολύσεων στην cosmote  .Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι εδώ και  μια εβδομάδα διαβάζουμε στα site διάφορα αλλά δεν έχουμε ακούσει καμία εκπομπή να μιλά για τις απολύσεις .και εμένα το πονηρό μυαλό μου δεν μπορεί να μην σκεφτεί ότι κάτι κρύβεται πίσω από αυτό .
Τώρα στο θέμα διαβάζω διάφορα σχόλια του τύπου καλά σας κάνουν πολλά περνάτε .Συνάδελφοι, γιατί όλοι οι εργαζόμενοι στην ουσία συνάδελφοι είμαστε γιατί πέφτετε στην παγίδα που σας στήνουν ; σήμερα αυτοί αύριο εμείς το θέμα πρέπει να το δούμε συλλογικά , οι εργοδότες αυτό ακριβώς θέλουν καθένας για τον ρητό του (βλέπε ατομικές συμβάσεις) μόνο μέσα από μαζικές κινήσει μπορούμε να πετύχουμε .
Οι  απολύσεις στην cosmote πρέπει να μας θορυβήσουν όλους γιατί αν απολύουν με τόση ευκολία στην πιο κερδοφόρα εταιρεία στη χώρα όταν θα έρθει η δική μας σειρά θα είναι και αυτονόητο γιατί σίγουρα θα υπάρχουν προβλήματα.
Και να βάλω και μια άλλη παράμετρο εγώ δουλεύω σε ένα συνοικιακό μαγαζί αν στη γειτονία δεν έχει ο κόσμος λεφτά δεν θα δουλέψω ούτε εγω .μην ζηταμε παντα να ψοφησει η κατσικα του γειτονα γιατι ο ιος εξαπλωνεται γοργα και αργα η γρήγορα θα έρθει και στην  δική μα ς αυλή .
Ωραία οι υπάλληλη της cosmote  ζούσαν στον κόσμο τους  το λέει και το μότο της εταιρείας ο κόσμος μα ς εσύ ,θα τους κατηγορήσουμε τώρα για αυτό, έστω και αργά βγήκαν από το λήθαργο δείτε τους ως παράδειγμα για να ξυπνήσουν και άλλοι δεν πρέπει  να περιμένουμε την φωτιά στην αυλή μας γιατί εκεί δύσκολα σταματιεται τα αναχώματα πρέπει να γίνουν πιο μακριά για να σωθούμε .
Τελειώνονται θεωρώ ότι πρέπει όλοι να τους συμπαρασταθούμε για να πάρει ένα μήνυμα η γερμανική εξουσία της εταιρείας αλλά και  τα ελληνικά golden boys που παναγυριζουν όταν εκλέγονται manager της χρονιάς .Να χαρώ εγώ management εταιρείας και σκεφτείτε ότι θεωρούσαν σκληρό και απάνθρωπο το Βουρλουμη .
Υ.Γ. ας ερωτηθούν τα golden boys πρώην και νυν για τη siemens ."