Παραμύθια της χαλιμάς ...οτι το facebook παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα!

Έλεος, μέχρι πότε θα διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα ...της χρήσης των social media ...διάφοροι κομπογιαννίτες του διαδικτύου! Δεν μπορούν πλέον να καταλάβουν οτι οι παροχοι κοινωνικής δικτύωσης ...παραχωρούν χώρο και εφαρμογές στους χρήστες  και αυτοί διαμορφώνουν το περιεχόμενο και τις επικοινωνίες τους !  Εχουν σύμφωνα με την ευρωπαϊκή και παγκόσμια νομική πρακτική ( εκτός Ελλάδος ) αποποίηση υπευθυνότητας !

Που σημαίνει οτι δεν ελέγχουν ούτε νομικά ούτε πρακτικά το περιεχόμενο των χρηστών και τις επικοινωνίες των χρηστών καθώς αυτές γίνονται από τους ίδιους !  Έχουν δε εργαλεία να ειδοποιούνται από τους ίδιους τους χρήστες αν κάποιος χρήστες τους ενοχλήσουν με οποιοδήποτε τρόπο....Επίσης διατηρούν του δικαίωμα να αποκλείσουν τον χρήστη ...Και επίσης απο το νόμο την υποχρέωση εφόσον τους ζητηθεί απο δικαστικές αρχές να παρέχουν τα στοιχεία του ελεγχόμενου χρήστη !
Αλλα σε καμία περίπτωση να κάνουν έλεγχο της δράσης του κάθε χρήστη ...Κατοχυρωμένο νομικά 
Επίσης η πρακτική που ακολουθείτε σε αυτές τις εφαρμογές είναι οτι η εγγραφή γίνεται με αμφίδρομο registration ! Που σημαίνει επιβεβαιώνουν κάθε εγγραφή ( μηχανικά) μέσω του email του χρήστη που είναι απαραίτητο ! Τώρα ότι άλλο γίνεται  η ευθύνη είναι του χρήστη και οχι τις εφαρμογής η του παρόχου! Ας διαβάσουν επιτέλους και τους όρους χρήσης που εκτός Ελλάδος είναι το Α και το Ω για κάθε διαδικτυακό τόπο !
Τώρα δείτε ένα σωρό μαλακίες που αραδιάζει ...μη κυβερνητική οργάνωση για ευθύνη του facebook ! Ρε κομπογιαννίτες αυτά αφορούν τους χρήστες ! ΟΧΙ ΤΟ FACEBOOK !
To βρήκαμε στο trelokouneli.gr 

Έξαρση καταγγελιών και παραπόνων από χρήστες του Facebook, που αφορούν την ασφάλεια των στοιχείων που περιλαμβάνονται στις σελίδες του, διαπιστώνεται στην Ελλάδα, τη στιγμή που η χρήση των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης, αυξάνεται σε παγκόσμιο επίπεδο.

Στη χώρα μας, ο αριθμός των καταγγελιών που αφορούν το διαδίκτυο διπλασιάστηκε κατά το 2010, σε σύγκριση με τις δύο προηγούμενες χρονιές, ενώ ένα μεγάλο ποσοστό αυτών (72%) αφορά παραβάσεις προσωπικών δεδομένων στο Facebook.

Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε η μη κυβερνητική οργάνωση Ν.Ε.Ο.Ι., κατά το 2010 δέχτηκε 218 καταγγελίες, εκ των οποίων το 72% αφορούσε παραβιάσεις προσωπικών δεδομένων στο Facebook, το 16% πορνογραφικά μηνύματα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο των χρηστών του διαδικτύου, το 2% σεξουαλική παρενόχληση σε προσωπικό ιστολόγιο ή ιστοσελίδα, ενώ έγιναν...


6 αναφορές γονέων για εθισμό των παιδιών τους με ηλεκτρονικά παιχνίδια και αυξημένη χρήση του διαδικτύου και άλλες που αφορούσαν οικονομικές απάτες.

Ένα ποσοστό των καταγγελιών, της τάξης του 47%, προήλθε από άνδρες (ηλικίας 20-36 ετών, το 12% από άνδρες ηλικίας 36-49 ετών, 3% από γονείς, 38% από γυναίκες 22-33 ετών.

Οι καταγγελθέντες δεν θέλησαν να απευθυνθούν στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος ή σε κάποιο αστυνομικό τμήμα, φοβούμενοι την περαιτέρω έκθεση των προσωπικών τους δεδομένων.

Σύμφωνα με την πρόεδρο της οργάνωσης, Αννα Ευθυμίου, οι περισσότεροι νέοι δείχνουν τυφλή εμπιστοσύνη στους χρήστες του Facebook, δίνοντας τα πραγματικά τους στοιχεία (όνομα, διεύθυνση, φωτογραφίες, ημερομηνία γέννησης, τηλέφωνα), χωρίς να έχουν διαβάσει ποτέ τους όρους χρήσης της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο δεν εγγυάται τη μυστικότητά τους. «Αν ένας χάκερ κλέψει τα προσωπικά μας δεδομένα μέσα από το facebook, αυτό δεν φέρει καμία ευθύνη, ούτε μπορεί να κατηγορηθεί για τα μέτρα ασφαλείας του», επισημαίνει.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Facebook για το 2010, η Ελλάδα είναι η 26η χώρα σε χρήση. Μέσα σε δύο χρόνια, οι χρήστες του Facebook στην χώρα μας αυξήθηκαν κατά 462% (το 2008 ήταν 505.000, το 2009 ήταν 1.639.000 και το 2010 έφτασαν του 2.838.700).

Σε παγκόσμιο επίπεδο, εάν το Facebook ήταν χώρα, θα ήταν η τρίτη μεγαλύτερη, λαμβάνοντας υπόψη των αριθμό των χρηστών (περισσότεροι από 500 εκατομμύρια ενεργοί).

Από αυτούς, το 50% συνδέονται οποιαδήποτε μέρα στο προφίλ τους, ο μέσος χρήστης έχει 130 φίλους και ξοδεύει 55 λεπτά ημερησίως, είναι συνδεδεμένος με 80 σελίδες, γκρουπ και εκδηλώσεις και δημιουργεί 90 στοιχεία περιεχομένου (σύνδεσμους, ιστορίες, σημειώσεις, φωτογραφίες και βίντεο) κάθε μήνα, με αποτέλεσμα να διαμοιράζονται πάνω από 30 δισεκατομμύρια τέτοια στοιχεία κάθε μήνα.

Οι χρήστες περνούν συνολικά πάνω από 700 δισεκατομμύρια λεπτά το μήνα στο Facebook, ενώ περισσότεροι από δύο εκατομμύρια χρήστες μπαίνουν σε αυτό μέσω των κινητών τους τηλεφώνων.