Θα ήθελες να γίνεις ο πιο δημοφιλής χρήστης του facebook; Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να γράφεις πιο μεγάλα status updates, να μιλάς για αθλητικά και μουσική, να μην είσαι υπερβολικά συναισθηματικός, να αποφεύγεις τα οικογενειακά σου, να μην αναφέρεσαι σε οτιδήποτε έχει να κάνει με τον χρόνο και να μη χρησιμοποιείς πολύ τη λέξη εγώ!
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα αναλυτών της πιο δημοφιλούς σελίδας κοινωνικής δικτύωσης που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1 εκατομμύριων status updates, όλα τα παραπάνω είναι ενέργειες που θα πρέπει να αποφεύγετε αν θέλετε να αυξήσετε τόσο τους φίλους σας, όσο και τη δημοτικότητά σας.
Παρακάτω παραθέτουμε ορισμένες βασικές παρατηρήσεις της έρευνας, οι οποίες θα σας βοηθήσουν να γίνετε πιο δημοφιλής, γνωρίζοντας καλύτερα τις συμπεριφορές και τις τάσεις των χρηστών:
Οργισμένα Νιάτα – Φιλοσοφημένα γηρατειά
Η έρευνα αποκάλυψε ότι οι νεαροί χρήστες του Facebook εκφράζουν πιο αρνητικά συναισθήματα από ότι οι μεγαλύτεροι, χρησιμοποιούν πιο υβριστικό λεξιλόγιο, σαφέστατα περιορισμένο και χρησιμοποιούν προσωπικές αντωνυμίες όπως “εγώ” και “εμένα” με μεγαλύτερη συχνότητα. Στο αντίποδα, οι γηραιότεροι χρήστες γράφουν σαφώς μεγαλύτερες προτάσεις στο προφίλ τους, μιλούν για άλλους πολύ περισσότερο και έχουν σαφώς πλουσιότερο λεξιλόγιο.
Πρωινοί τύποι
Κατά πως φαίνεται, οι περισσότεροι χρήστες του Facebook είναι πρωινοί τύποι. Η έρευνα απέδειξε ότι τα περισσότερα status updates που εκφράζουν θετικά συναισθήματα εμφανίζονται τις πρωινές ώρες με φθίνουσα πορεία κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ακούγεται αρκετά κλισέ αλλά οι περισσότεροι χρήστες του Facebook όσο περνάει η ημέρα και ο καφές σιγά – σιγά φεύγει από τον οργανισμό, γίνονται όλο και πιο αρνητικοί.
Το μυστικό του blogger
Κατά τη διάρκεια της έρευνας αυτής διαπιστώθηκε ένα γεγονός το οποίο βέβαια είχαν εδώ και καιρό διαπιστώσει κορυφαίοι bloggers: τα αρνητικά σχόλια αποφέρουν μεγαλύτερη διαδικτυακή δραστηριότητα!
Είναι σίγουρο ότι οι χρήστες του Facebook πιο εύκολα θα πατήσουν ‘like’ σε ένα καλοπροαίρετο σχόλιο από ότι σε ένα κακόβουλο. Αλλά κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι τα αρνητικά σχόλια έχουν σαφώς μεγαλύτερη επισκεψιμότητα απ’ ότι μια εποικοδομητική κριτική ή από έναν καλοπροαίρετο σχολιασμό.
Οι χρήστες του Facebook επίσης αποφεύγουν το σχολιασμό θρησκευτικών απόψεων και σπάνια επίσης σχολιάζουν ή προτιμούν status updates που αναφέρονται στον ύπνο.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τις τάσεις του Facebook και να διαπιστώσετε σε ποια κατηγορία χρηστών ανήκετε εσείς και οι φίλοι σας.
Πηγή: http://www.secnews.gr/archives/7690
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα αναλυτών της πιο δημοφιλούς σελίδας κοινωνικής δικτύωσης που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1 εκατομμύριων status updates, όλα τα παραπάνω είναι ενέργειες που θα πρέπει να αποφεύγετε αν θέλετε να αυξήσετε τόσο τους φίλους σας, όσο και τη δημοτικότητά σας.
Παρακάτω παραθέτουμε ορισμένες βασικές παρατηρήσεις της έρευνας, οι οποίες θα σας βοηθήσουν να γίνετε πιο δημοφιλής, γνωρίζοντας καλύτερα τις συμπεριφορές και τις τάσεις των χρηστών:
Οργισμένα Νιάτα – Φιλοσοφημένα γηρατειά
Η έρευνα αποκάλυψε ότι οι νεαροί χρήστες του Facebook εκφράζουν πιο αρνητικά συναισθήματα από ότι οι μεγαλύτεροι, χρησιμοποιούν πιο υβριστικό λεξιλόγιο, σαφέστατα περιορισμένο και χρησιμοποιούν προσωπικές αντωνυμίες όπως “εγώ” και “εμένα” με μεγαλύτερη συχνότητα. Στο αντίποδα, οι γηραιότεροι χρήστες γράφουν σαφώς μεγαλύτερες προτάσεις στο προφίλ τους, μιλούν για άλλους πολύ περισσότερο και έχουν σαφώς πλουσιότερο λεξιλόγιο.
Πρωινοί τύποι
Κατά πως φαίνεται, οι περισσότεροι χρήστες του Facebook είναι πρωινοί τύποι. Η έρευνα απέδειξε ότι τα περισσότερα status updates που εκφράζουν θετικά συναισθήματα εμφανίζονται τις πρωινές ώρες με φθίνουσα πορεία κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ακούγεται αρκετά κλισέ αλλά οι περισσότεροι χρήστες του Facebook όσο περνάει η ημέρα και ο καφές σιγά – σιγά φεύγει από τον οργανισμό, γίνονται όλο και πιο αρνητικοί.
Το μυστικό του blogger
Κατά τη διάρκεια της έρευνας αυτής διαπιστώθηκε ένα γεγονός το οποίο βέβαια είχαν εδώ και καιρό διαπιστώσει κορυφαίοι bloggers: τα αρνητικά σχόλια αποφέρουν μεγαλύτερη διαδικτυακή δραστηριότητα!
Είναι σίγουρο ότι οι χρήστες του Facebook πιο εύκολα θα πατήσουν ‘like’ σε ένα καλοπροαίρετο σχόλιο από ότι σε ένα κακόβουλο. Αλλά κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι τα αρνητικά σχόλια έχουν σαφώς μεγαλύτερη επισκεψιμότητα απ’ ότι μια εποικοδομητική κριτική ή από έναν καλοπροαίρετο σχολιασμό.
Οι χρήστες του Facebook επίσης αποφεύγουν το σχολιασμό θρησκευτικών απόψεων και σπάνια επίσης σχολιάζουν ή προτιμούν status updates που αναφέρονται στον ύπνο.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τις τάσεις του Facebook και να διαπιστώσετε σε ποια κατηγορία χρηστών ανήκετε εσείς και οι φίλοι σας.
Πηγή: http://www.secnews.gr/archives/7690