Πρόβλημα και εγγύηση με Samsung TV LED UE40B7000

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
Κύριοι
Ονομάζομαι Θέμις Τσεμπερλίδης και θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω μια μεγάλη αδικία που ίσως και να την γνωρίζεται.
Οι ηλικιωμένοι γονείς μου, κάνοντας σχεδόν 1 χρόνο οικονομία, εμπιστεύτηκαν την αξιοπιστία της εταιρίας σας και αγόρασαν την τηλεόραση Samsung TV LED UE40B7000 στις 8/12/2009.



Πράγματι, έμειναν ευχαριστημένοι από την ποιότητα της τηλεόρασης. Αφού διάβασαν προσεκτικά τις οδηγίες χρήσης και συντήρησης της συσκευής (http://org.downloadcenter.samsung.com/downloadfile/ContentsFile.aspx?
CDSite=gr&CttFileID=2294258&CDCttType=UM&ModelType=C&ModelName=UE40B7000WW&VPath=UM/200910/20091023124901265/BN68-02329B-04L10-1016.pdf) όπου ΔΕΝ αναφερόταν πουθενά κάποιος συγκεκριμένος τρόπος καθαρισμού και αφού δεν υπήρχε κάποια ειδική σήμανση πάνω στην TV, αποφάσισαν να την καθαρίσουν, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο με τον οποίο καθάριζαν όλες τις τηλεοράσεις που είχαν. Ρίχνοντας δηλαδή πρώτα σταγονίδια απαλού καθαριστικού υγρού πάνω σε ένα πανάκι με το οποίο αφαιρούσαν τις σκόνες και τις άλλες βρωμιές από την τηλεόραση με ελαφρύ τρίψιμο.
Δυστυχώς στις αρχές Μαΐου η τηλεόραση παρουσίασε μια μαύρη γραμμή στην οθόνη και σε σχετικό έλεγχο εξουσιοδοτημένου τεχνικού της εταιρίας Service One προσδιόρισε ότι η αιτία του προβλήματος ήταν στον τρόπο καθαρισμού τηλεόρασης, άρα η βλάβη οφείλεται σε δική μας υπαιτιότητα επομένως δεν ισχύει η εγγύηση της συσκευής. Το κόστος όμως της επισκευής είναι σχεδόν όσο και το κόστος αγοράς νέας.
Εμείς αρνούμαστε ρητά την δική μας υπαιτιότητα διότι δεν υπήρχε πουθενά στην συσκευή μια ένδειξη για να μας προστατέψει σαν καταναλωτές. Όταν ένα απλό μπλουζάκι των 5 ευρώ έχει ετικέτα για τον τρόπο που θα πλυθεί, αν μπαίνει στο στεγνωτήριο και στους πόσους βαθμούς σιδερώνεται, πιστεύουμε ότι μια συσκευή αξίας 1100+ ευρώ πρέπει να έχει σαφείς οδηγίες και σήμανση καθαρισμού καθώς επίσης και ένα πανάκι και ένα ειδικό σπρέι καθαρισμού μέσα στην συσκευασίας της. Όλες οι απαγορεύσεις του κώδικα οδικής κυκλοφορίας βασίζονται στην σήμανση. Παράβαση βεβαιώνεται μόνο αν παραβείς την σήμανση. Αν υπήρχαν σαφής οδηγίες στο εγχειρίδιο ή σήμανση στη τηλεόραση δεν θα σας ενοχλούσαμε, ούτε θα είχαμε καμία απαίτηση από εσάς γιατί θα καθαρίζαμε την τηλεόραση με τον τρόπο που θα μας είχατε υποδείξει και δεν θα υφίστατο το συγκεκριμένο πρόβλημα. Εξάλλου το αίτιο του προβλήματος μπορεί να προϋπήρχε και με τις ελάχιστες ώρες λειτουργίας της τηλεόρασης να παρουσιάστηκε. Στις μεγαλύτερες εταιρίες του κόσμου κατά καιρούς στα 1000 κομμάτια παρουσιάζεται και ένα ελαττωματικό ή πολλές φορές ακούμε ότι ανακαλείται μια ολόκληρη σειρά προϊόντος. Το τελευταίο καιρό έχουν γίνει γνωστές στο διαδίκτυο και άλλες αναφορές για παρόμοιο πρόβλημα στο ίδιο μοντέλο.
Πιο πολύ όμως έχουμε θυμώσει με το γεγονός ότι ενώ το πρόβλημα έχει παρουσιαστεί από τις αρχές Μαΐου και παρά τις δικές μας προσπάθειες για εύρεση μίας λύσης στο πρόβλημα, μέχρι σήμερα δεν ενδιαφέρθηκε να επικοινωνεί μαζί μας κανένας άνθρωπος της Samsung, δείχνοντάς με αυτό τον τρόπο έλλειψη σεβασμού και περιφρόνηση στον πελάτη αδιαφορώντας για αυτών. Οι εταιρίες που λειτουργούν με αυτό τον τρόπο και δεν σέβονται τους πελάτες τους γρήγορα από το ζενίθ βρίσκονται στο ναδίρ.
Δυστυχώς το νομοθετικό πλαίσιο είναι τέτοιο ώστε φτωχοί άνθρωποι δεν έχουν την δυνατότητα να διεκδικήσουν το δίκιο τους. Παρόλα αυτά, αν δεν υπάρχει αντικατάσταση της τηλεόρασης έως 30/09/2010, θα κινηθούμε νομικά εναντίων της εταιρίας και θα κοινοποιήσουμε το πρόβλημα σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Ζητάμε, πάνω από όλα, σαν μεγάλη εταιρία που είστε, να σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων. Δεν ζητάμε κάποια χάρη, αλλά να δείτε το θέμα μας βάση κοινή λογικής και ανθρωπιάς. Γιατί οι μεγάλες εταιρίες δεν κτίζονται μόνο με την φήμη τους αλλά και με τις πράξεις τους. Θα σας παρακαλούσαμε να προβείτε στην αντικατάσταση της συσκευής, γιατί είναι κρίμα οι οικονομίες 2 ηλικιωμένων ανθρώπων για ένα χρόνο να πάνε χαμένες.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και ελπίζω να πρυτανεύσει η λογική και να αποδοθεί δικαιοσύνη.
Θ. Τσεμπερλίδης
Σκύδρα Ν. Πέλλας