"Γκρίζα" διαφήμιση ...και με κινδυνολογία απο τα κανάλια ?

Δείτε το απίστευτο αυτό θέμα ...Ο ίδιος ενεχυροδανειστής αυτοκινήτων παίζει σε τρία διαφορετικά κανάλια και λέει τα ίδια πράγματα...Μα με τόση ανευθυνότητα ...Και που είναι το ραδιοτηλεοπτικό ! Μονο με την τσόντα της Ντούβλη  και της Τζούλιας ασχολείται ...Τα χρηστά ήθη  μας μάραναν ...ενώ τα "ανήθικα" δήθεν ενημερωτικά ρεπορτάζ στο απυρόβλητο

"Το ίδιο ενεχυροδανειστήριο αυτοκινήτων , το ίδιο θέμα (πτώση τιμών στα μεταχειρισμένα- ακριβά τζιπ), ο ίδιος επιχειρηματίας (με φόντο το όνομα η το τηλέφωνο της επιχείρησης), αλλά...διαφορετική γραβάτα.

Στις πρωινές εκπομπές, στα κεντρικά δελτία ειδήσεων , και πάντα σε ζωντανή (πανάκριβη) σύνδεση, το "αποκλειστικό" ρεπορτάζ ξεπερνά σε επαναλήψεις, τις Τηλεοπτικές εμφανίσεις του Πανίκα.
Γκρίζα διαφήμιση, κινδυνολογία, αποπροσανατολισμός από τα σημαντικά θέματα, η ανικανότητα των δημοσιογράφων (μετά των διευθυντών των) να βρουν ενδιαφέρουσες ειδήσεις?
Για μας τους τηλεθεατές ένα είναι το θέμα. Έχουμε βαρεθεί & σιχαθεί αυτή την γελοιότητα.
Ευχόμαστε και ελπίζουμε να το καταλάβουν ,όχι το ΕΣΡ, αλλά οι διαφημιστές-χορηγοί της τηλεόρασης.. "
http://www.adena-gr.blogspot.com/