H θέση του Ελληνικού φορέα διαφήμισης στο διαδίκτυο ...για τα περι αγγελιόσημου στο Ιντερνετ

Εμείς σας γράψαμε  πρώτοι εδώ ...οτι μετά την κατασκευή ηλεκτρονικού εγκλήματος σε βάρος νόμιμων παρόχων διαδικτυακών υπηρεσιών interactive και διαδραστικών επικοινωνιών κοινωνικής δικτύωσης με εκτρώματα δικογραφίες διαδικτυακής φαντασίας κομπογιαννητών την έλλειψη νομοθεσίας ή μη εφαρμογής της κοινοτικής ...αλλοπρόσαλλες δικαστικές αποφάσεις τι είναι ευθύνη μεταξύ παρόχου και χρήστη ...τώρα βάζουν ταφόπλακα στην ψηφιακή οικονομία της χώρας ...αν βάλουν αγγελιόσημο....για να πάρουν μερικά ευρώ από ειδησεογραφικά πορταλ ...

Δείτε τι λέει ο επίσημος φορέας παράρτημα του παγκόσμιου για την οnline διαφήμιση και το μάρκετινγκ  και τι γράφαμε εδώ πριν μερικές μέρες εμείς εδώ ...ΠΟΙΟΣ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΑΓΓΕΛΙΟΣΗΜΟ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ...ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ...Σχεδόν τα ίδια πράγματα ...χωρίς να έχουμε κάποια σχέση με τον φορέα γράφει και το ΙAB HELLAS ! 
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΙΑΒ ΗELLAS

«Τα πρόσφατα δημοσιεύματα και η φημολογία που αφορούν στην ενδεχόμενη επιβολή αγγελιόσημου στο ελληνικό διαδίκτυο προκαλούν βαθύ προβληματισμό και έντονη ανησυχία στην αγορά της online εμπορικής επικοινωνίας.


Το ΙΑΒ Hellas (www.iab.gr), ως πολυσυλλεκτικός οργανισμός που εκπροσωπεί όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές στην online διαφήμιση (διαφημιζόμενους, εκδότες, διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες τεχνολογίας, ISPs και εταιρείες ερευνών), πιστεύει πως πριν από οποιαδήποτε μεταβολή του σημερινού καθεστώτος, πρέπει να προηγηθεί μια διαδικασία ανοιχτής διαβούλευσης, καθώς τα ζητήματα που προκύπτουν είναι ιδιαίτερα περίπλοκα, αλλά και κρίσιμα για το μέλλον της ελληνικής ψηφιακής οικονομίας. Είναι δεδομένο ότι το διαδίκτυο, εκτός από το πλέον ζωντανό και ταχύτατα αναπτυσσόμενο μέσο επικοινωνίας (λ.χ. σε επενδύσεις και θέσεις εργασίας), αποτελεί και μια παγκόσμια πλατφόρμα επικοινωνίας. Το διαφημιστικό περιβάλλον και οι πρακτικές του απέχουν πολύ από τα παραδοσιακά ΜΜΕ και τον τρόπο λειτουργίας τους, και αυτό είναι ένα γεγονός που το όποιο εθνικό νομικό πλαίσιο οφείλει να αναγνωρίζει.

Η τυχόν επιβολή αγγελιόσημου στο ελληνικό διαδίκτυο θα επιφέρει τα εξής αποτελέσματα:

Α. Μείωση της ανάπτυξης της ελληνικής αγοράς και δημιουργία αντικινήτρου για τις ελληνικές εταιρείες και, κυρίως, για τους ξένους διαφημιζόμενους, που θα έρχονταν αντιμέτωποι με ένα πρωτοφανές -για τα δεδομένα του δυτικού κόσμου- καθεστώς. Στην περίπτωση των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων μάλιστα, θα δημιουργούσε συνθήκες ασφυξίας, αφού το διαδίκτυο για αυτές, αποτελεί ένα φθηνό και αποτελεσματικό μέσο αύξησης των πωλήσεών τους.

Β. Πρόσκρουση σε αδυναμίες που αφορούν τόσο στον ακριβή ορισμό της διαφήμισης και της κοστολόγησής της, όσο και στον ορισμό των ιστοσελίδων περιεχομένου. Τα σχετικά νομικά ζητήματα είναι δαιδαλώδη και οι δημοσιευμένες επιστημονικές γνωμοδοτήσεις είναι, δυστυχώς, επιφανειακές, καταδεικνύοντας άγνοια της φύσης και λειτουργίας του διαδικτύου.

Γ. Δημιουργία συνθηκών «αθέμιτου» ανταγωνισμού μεταξύ ελληνικών και ξένων ιστοσελίδων, γεγονός που αναπόφευκτα θα λειτουργήσει εις βάρος των ελληνικών ιστοσελίδων που παράγουν ειδησεογραφικό περιεχόμενο. Ταυτόχρονα, θα δημιουργηθεί μείζον πρόβλημα σε αυτούς που επενδύουν στην ανάπτυξη ποιοτικών online υπηρεσιών ενημέρωσης.

Δ. Δημιουργία κινήτρων στους εκδότες για άμεση μεταφορά της έδρας των ελληνικών ιστοσελίδων στο εξωτερικό, με συνέπεια για την ελληνική οικονομία, την απώλεια του αντίστοιχου ΦΠΑ.

Τα παραπάνω συνιστούν μόνο κάποια πρώτα ενδεχόμενα που θα επιφέρει η τυχόν επιβολή αγγελιόσημου στο διαδίκτυο. Είναι βέβαιο ότι μια κυβέρνηση που έχει δείξει ενθαρρυντικά δείγματα στην προσέγγιση και ανάπτυξη του διαδικτύου, θα ήθελε να αποφύγει τέτοιου είδους επιπτώσεις, ιδιαίτερα σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία.

Αυτό που χρειάζεται σήμερα η ελληνική οικονομία είναι πνεύμα καινοτομίας και δυναμική ανάπτυξης. Μια ακόμη τροχοπέδη ανάπτυξης στο μόνο μέσο που μπορεί να εξυπηρετήσει και τα δύο, δεν συνάδει με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η χώρα».