Οδοιπορικό Κούβα: Μια θλιμμένη Επανάσταση

Ενα πολύ καλό οδοιπορικό στη Κούβα από το Theinsider, με πολύ καλό κείμενο και πολλές φωτογραφίες ...Θέματα που δύσκολα βρίσκεις στις ελληνικές ενημερωτικές ιστοσελίδες, Δείτε το! Αξίζει
Κείμενο-φωτογραφίες: Βικτωρία Μαζεμένου -
http://www.theinsider.gr/
Να επισκεφτώ την Κούβα πριν πεθάνει ο Κάστρο, ήταν ένα στοίχημα που είχα βάλει με τον εαυτό μου! Όχι βέβαια ότι θα είχα την τιμή να τον συναντήσω, αλλά σίγουρα θα μου δινόταν η ευκαιρία να αποτιμήσω το έργο του μακροβιότερου ηγέτη που είδε ο εικοστός αιώνας.

Μετά από δέκα ώρες πτήσης από Μαδρίτη και συνολικά είκοσι-δύο ώρες σε αεροδρόμια και αέρα, έφτασα στην Αβάνα στις 21:00 τοπική ώρα.



Μάταια περίμενα την βαλίτσα μου να εμφανιστεί στον ιμάντα. Μετά από έρευνα με τους ιθύνοντες του αεροδρομίου, εντοπίστηκε στη Μαδρίτη. Με την υπόσχεση ότι θα έρθει την επόμενη μέρα και θα μου την παραδώσουν στο ξενοδοχείο, βρήκα ένα ταξί και κατευθύνθηκα προς το ξενοδοχείο μου, στην παραλία της Αβάνας.

Παρόλη την κούραση και το σκοτάδι που απλωνόταν γύρω μου, τα μάτια μου προσπαθούσαν να διακρίνουν ότι μπορούσαν από αυτή την πόλη, την χώρα του Κάστρο και της επανάστασης.
Περισσότερα  
http://www.theinsider.gr/