Τι είπαν πάλι οι Showbizoύδες και ζήδες ...της Ελληνικής ΤV


"Μπορεί να θέλει λίγη παραπάνω παρακολούθηση τηλεόρασης, αλλά αξίζει τον κόπο!
Το βραβείο της ατάκας της εβδομάδας το απονέμουμε στην ΒΙΚΥ ΚΑΓΙΑ.
Θα καταλάβετε παρακάτω......
#Καλομοιρα (καλεσμένη στην Μενεγάκη): Βγαίνω το πρωί από το σπίτι και κάτι έκαναν 2 άντρες και λέω oh my god! Μενεγάκη έχω! Live, θα ανοίξει! Άνοιξε ο δρόμος, τους ευχαριστώ πάρα πολύ.
#Βέρα Λάμπρου: Κάναμε ανασκαφη στη δισκογραφία και βρήκαμε πολλά αγαπημένα τραγούδια.


(Θα γέμισες χώματα φαντάζομαι από την ανασκαφή στη μουσική. Δε σας βάζω βίντεο της ανασκαφής, μην ανησυχείτε)
#Καλομοίρα 2 (δηλώσεις σε Λαμπίρη) : Μην τρελαθούμε, δεν είμαι και Madonna. Όταν είμαι στην Αμερική βοηθάω τους γονείς μου στο εστιατόριο για να ξεκουράζονται κι εκείνοι λίγο.


(Εδώ της βγάζουμε το καπέλο...)

#Μενεγάκη: Ποιο twitter βρε παιδιά; Εγώ τον tweety ξέρω!

(ουδέν σχόλιον)
#Βέρα Λάμπρου: Κάναμε ανασκαφη στη δισκογραφία και βρήκαμε πολλά αγαπημένα τραγούδια.
(Θα γέμισες χώματα φαντάζομαι από την ανασκαφή στη μουσική. Δε σας βάζω βίντεο της ανασκαφής, μην ανησυχείτε)
#Δουκισσα Νομικού: Υπάρχει ανακουφιση που δεν μας έχει πει τίποτα το κανάλι για τα νούμερα.
(Μια και καλή θα σας πει)

#Κώστας Μπίγαλης: Και πες ότι πήρες το βραβείο (x-factor) σε ποια δισκογραφία θα κάνεις καριέρα;;
(Σωστότατο.....)

#Με υπερηφάνεια δηλώνει το Star ότι έχει τις πρώτες αποκλειστικές δηλώσεις του ζεύγους Καγιά-Κριθαριώτης. ΠΡΩΤΗ φορά μιλάει ο Νίκος μαζί με τη Βίκυ.

Αυτές είναι οι αποκλειστικές δηλώσεις του Star (μην τους κλέψουμε την αποκλειστικότητα)

Ρεπόρτερ: Είδαμε πολλά κουστουμια. Θα επιλέγατε να φορούσατε κάποιο στο γάμο σας;
Νίκος: Ε, για τα προσωπικά μου δε θα ήθελα να μιλήσω.
ΤΕΛΟΣ

#Βίκυ Καγιά: Έχω περάσει τρι-χειρότερα (από αυτά του Next Top Model. Έχω ακούσει το εξ αμάξ.

Τερέζα Λίτσα"

http://mediasoup.gr/node/7802