Τα δίνει όλα για την Κέλλυ ο Μουρατίδης...

ourgreektv.blogspot.com/


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!
Ο Νίκος Μουρατίδης επικοινώνησε μαζί μας (άλλη μια φορά) για να μας ενημερώσει για τα νεότερα του X-Factor (για όσους ενδιαφέρονται) μιας και είχαν δημιουργηθεί πολλά ερωτηματικά. Τι έγινε τελικά με την Κέλλυ; Αποχώρησε όπως έλεγε ο Σάκης από το live; Τι να περιμένουμε από εδώ και μπρος;

Πανικός με το X- Factor

"Δεν ξέρω τι έφτασε στα δικά σας αφτιά, αλλά δεν έχω φύγει απ' το X-Factor.


Στεναχωρήθηκα που παραμονή πρωτοχρονιάς ήταν προτεινόμενοι οι 2 δικοί μου παίκτες, έσκασα που απεχώρησε ο Κωνσταντίνος αλλά όχι ότι παράτησα το παιχνίδι πριν τελειώσει κι' έφυγα. Μην ακούτε λοιπόν τις κουτσομπολίστικες εκπομπές. Είπαμε αυτές λενε μόνο ψέματα.

Απλά νόμιζα ότι τέλειωσε η εκπομπή, με περίμενε και η παρέα μου και την έκανα με ελαφρά πηδηματάκια. Που να ξέρω ότι θα συνέχιζαν και ότι θα έδειχναν την άδεια καρέκλα μου και ότι θα γινόταν ένα τόσο τεράστιο θέμα.

Όσο για την Κέλλυ θέλω να πιστεύω ότι για μία ακόμη φορά τα «βρήκαμε».
Παραδεχτήκαμε και οι δύο τα λάθη μας - γιατί και εγώ μερικές φορές είμαι απόλυτος, απότομος και εγωιστής- και ξαναγίναμε...οικογένεια.

Η Κέλλυ πρέπει να φτάσει στον τελικό γιατί είναι σπάνια τραγουδίστρια.
Στις τρεις εκπομπές που μας απομένουν 16/1, 23/1 και 30/1 πιστεύω ότι θα «σκίσουμε». Ήδη απ' την Παρασκευή 16/1 που τα παιδιά θα λένε από 2 τραγούδια, η Κέλλυ θα πει δύο κομματάρες που θα σας φύγει η ψυχή.


Σας ευχαριστώ για την συμπαράσταση και σε μένα αλλά και στην Κέλλυ. Συνεχίστε γιατί είναι ευαίσθητη και θέλει να αισθάνεται από παντού αγάπη. "


Ευχαριστούμε άλλη μια φορά τον κ.Μουρατίδη για την...προτίμηση που μας δείχνει. Εμείς στηρίζουμε λοιπόν (και) Κέλλυ και ελπίζουμε να σκίσει και να μη δημιουργηθούν άλλα προβλήματα!

*Οι φωτογραφίες (που με κλικ μεγενθύνονται) είναι πάλι του κ. Μουρατίδη!

Our Greek TV