Το μοντέλο , ο Κούγιας και ο μπάτσος ...

Η Συνέντευξη είναι από το αυριανό Πρώτο Θέμα
Η Εύη Βατίδου σε συνέντευξη της λέει ότι δικαιώθηκε με την απόφαση του Κούγια να αναλάβει τον δράστη της δολοφονίας του 15χρονου! Διαβάστε και τα σχόλια μας σε λίγο...
-Τι σας απάντησε όταν μάθατε ότι ανέλαβε την υπόθεση;

Ο,τι απαντάει σε όλους, ότι δεν πρόκειται να παραιτηθεί.
-Πώς νιώσατε ύστερα από αυτό;

Ένιωσα ότι δικαιώθηκα. Άλλωστε ήμουν από τους πρώτους που παλιότερα είχαν εναντιωθεί
απόλυτα στις αντιλήψεις και τις ιδέες του συγκεκριμένου ανθρώπου. Υπήρξε μάλιστα
κάποια εποχή που ουσιαστικά αγωνιζόμουν μόνη μου. Προτού καταλάβει ο κόσμος... Η άποψή μου για τον πρώην άνδρα μου είναι αυτή που ήταν πάντα. Θεωρώ ότι δικαιώθηκα. Δικαιώθηκα ως προς το γεγονός ότι αν υπήρχε άνθρωπος που πίστευε εκείνη την εποχή ότι το λάθος στον γάμο μας μοιραζόταν κατά 50-50, πλέον έχει καταλάβει. Φάνηκαν οι λόγοι για τους οποίους αποφάσισα να αφήσω αυτόν τον...
άνθρωπο και να προχωρήσω
μόνη μου στη ζωή μου.
-Διαπιστώσατε κάποια αλλαγή σ
τη συμπεριφορά των απλών ανθρώπων απέναντί σας από τη στιγμή που ο πρώην σύζυγός σας ανέλαβε την υπόθεση του ειδικού φρουρού; Εχετε ακούσει κάποια σχόλια γύρω από αυτό;

Εχω ακούσει πάρα πολλά αρνητικά σχόλια, στα οποία και φυσικά απαντάω. Ξέρετε πάρα πολύ καλά ότι η κοινή γνώμη είναι εναντίον του πρώην συζύγου μου. Είμαι γενικά αποστασιοποιημένη. Εχω κάνει τον αγώνα μου πάνω στη σχέση μου με
τον μπαμπά των παιδιών μου.
-Μα κι εσείς στην κοινή γνώμη ανήκετε. Ποια είναι η άποψή σας;
Η γνώμη μου είναι ότι ένας π
ατέρας θα έπρεπε να σκεφτεί διπλά το να εμπλακεί στη συγκεκριμένη υπόθεση. Ενας δικηγόρος, αλλά όχι πατέρας, θα μπορούσε να αναλάβει την υπεράσπιση με δεδομένο ότι όλοι έχουμε δικαίωμα στην υπεράσπιση. Οταν είσαι πατέρας, όμως, θα έπρεπε να σκεφτείς δύο φορές πριν το κάνεις.
-Τι πιστεύετε ότι έγινε το βράδυ της 6ης Δεκεμβρίου;

Δεν θα ήθελα να πω τι πιστεύω. Γιατί από το τι πιστεύω εγώ μέχρι το τι ισχύει στην
πραγματικότητα απέχει πάρα πολύ. Ακόμα και η βαλλιστική έρευνα να δείξει ότι έγινε
εξοστρακισμός, λέγοντας την άποψή μου, είναι σαν να απορρίπτω την ίδια την έρευνα. Μιλάμε για τον χαμό ενός παιδιού. Δεν υπάρχουν λόγια για να εκφραστείς. Είναι κάτι
το οποίο μια μάνα δεν μπορεί να ξεπεράσει με τίποτα. Και να ακούσει ότι
ήταν ή ότι δεν ήταν εξοστρακισμός, το παιδί της δεν θα το φέρει τίποτα πίσω.
Πιστεύω ότι ο ένοχος θα τιμωρηθεί και η Δικαιοσύνη θα κάνει τη δουλειά της.

-Σύμφωνα με την υπερασπιστική γραμμή του φερόμενου ως δράστη όλα ήταν μια παρεξήγηση και ο χαμός του Αλέξανδρου ήταν θέλημα Θεού. Σε περίπτωση που η υπερασπιστική αυτή γραμμή δικαιωθεί, με δεδομένα τα όσα έχουν γίνει μέχρι σήμερα, ο κόσμος θα ξεσηκωθεί. Εσείς τι θα κάνατε αν ο ειδικός φρουρός αφηνόταν ελεύθερος;

Κοιτάξτε να δείτε, η θέση μου είναι πολύ διαφορετική. Ο,τι κι αν πιστεύω δεν θα
μπορούσα να κατέβω στους δρόμους να διαδηλώσω, γιατί τον ειδικό φρουρό
υπερασπίζεται ο μπαμπάς των παιδιών μου.
http://troktiko.blogspot.com/2008/12/blog-post_1832.html