H "ιερή εκπομπή" της Μάρας στο MEGA με τον Εφραίμ και τον Αρσένιο !!!

Καλά σήμερα γράφει "ιστορία" ο ΙΟΣ της Ελευθεροτυπίας ...
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=41337144
Βρήκε και παρουσιάζει απομαγνητοφώνηση της εκπομπής που είχε κάνει η Μάρα στο Μega το 2006 ...για 42 ολόκληρα λεπτά ! Με πρωταγωνιστές τον Εφραίμ και τον Αρσένιο...
( Η εκπομπή, γράφει, έχει εξαφανιστεί απο το αρχείο του Μega και τελικά την βρήκαν στο διαδίκτυο)
Και τι σύμπτωση....Την ημέρα της μετάδοσης της εκπομπής...ο Θόδωρος ήταν για πνευματική προσευχή στην Μονή του Βατοπεδίου !
Μάλιστα για να του πάρει την συνέντευξη, ο Εφραίμ μετακινήθηκε σε γυναικείο μοναστήρι!
Σεμνά και ταπεινά στο εξωτερικό και στο εσωτερικό του γυναικείου μοναστηριού. Δεξιά, ο μοναχός Παλαμάς στο Mega.
Δείτε πως η Μάρα αγιογραφούσε το μοναστήρι πριγκιπάτο και τον πνευματικό του άντρα της
Μ.Ζ.: «Χίλια και πλέον χρόνια ιστορίας στέκονται ακοίμητα στη χερσόνησο του Αθω. Χίλια και πλέον χρόνια ζωής και όλα είναι σαν να μην έχει αλλάξει τίποτα από τότε. Το Αγιο Ορος, το περιβόλι της Παναγιάς, το λίκνο της ορθοδοξίας, ο μυστικός κόσμος συνάντησης του ανθρώπινου αμαρτήματος με τον εξαγνισμό, η αέναος προσπάθεια του ανθρώπου να ενωθεί με το Θείο. Από τον αυτοκράτορα Θεοδόσιο που έχτισε πάνω στα ερείπια του Ιουλιανού του Παραβάτη ώς τις μέρες μας η ιερά Μονή Βατοπεδίου του Αγίου Ορους παραμένει αιώνιο σύμβολο της μεγάλης ιστορίας του γένους και της ελληνορθόδοξης παράδοσης. Ο ηγούμενος της Μονής Βατοπεδίου γέροντας Εφραίμ μάς μίλησε για τις εμπειρίες του στη μοναστική ζωή και την καθημερινότητα των μοναχών. Τον συναντήσαμε [σ.σ.: λόγω Αβάτου] σε μία από τις επισκέψεις του στο γυναικείο μοναστήρι των Ταξιαρχών της Επιδαύρου, ένα από τα λίγα μέρη που επισκέπτεται κατά τις σπάνιες φορές που θα βγει από το Αγιο Ορος».
Σε άλλο σημείο η Μάρα κάνει και διαφήμιση στην "πραμάτια" του Εφραίμ ...και στα θαύματα ...
Μ.Ζ.: «Στη Μονή Βατοπεδίου υπάρχουν επτά θαυματουργές εικόνες αφιερωμένες στην Παναγία. Η Παναγία η Βηματάρισσα για 70 χρόνια βρισκόταν μέσα σε πηγάδι με αναμμένη μπροστά της τη λαμπάδα. Την είχε κρύψει ο Αγιος Σάββας ο διάκονος από τους πειρατές, και το γεγονός γιορτάζεται ως σήμερα. Η Αγία Ζώνη της Παναγίας, το μόνο κειμήλιο που σώζεται από την επίγεια ζωή της Θεοτόκου, μοναδικής αξίας και ομορφιάς, έχει βοηθήσει σύμφωνα με τη μαρτυρία του γέροντα Εφραίμ πολλές γυναίκες».

Και ο Εφραίμ δεν χάνει την ευκαιρία ...και αρχίζει να εξιστορεί τα "θαύματα"
Εφραίμ: «Ηρθε μια κυρία και μου λέει εγώ για 15 χρόνια δεν έκανα παιδιά, οι γιατροί με απογοήτευσαν, τότε κάποιος γνωστός μου πήγε στο Βατοπέδι και του έδωσαν οι πατέρες μίαν κορδέλαν που ήταν ευλογημένη στην Αγίαν Ζώνην. Την έβαλα, μου λέει, και τώρα γέννησα το πρώτο μου παιδί. Με πλησιάζει κάποια άλλη μετά. Εγώ δεν είχα παιδιά, μου λέει, και πήρα την ευλογημένη κορδέλα της Αγίας Ζώνης κι έκανα παιδί. Με πλησιάζει τρίτη κοπέλα και μου λέει εγώ πονούσα πολύ στη μέση μου και μου φέρανε αυτήν την κορδέλα και την έβαλα επάνω μου και τώρα είμαι μια χαρά».


Και τι διαφήμιση θα ήταν αυτή αν δεν είχε μέσα και την Celebrity "πελατεία" του Εφραίμ ...
Μ.Ζ.: «Ξέρουμε ότι το Αγιο Ορος επισκέπτονται πάρα πολλοί γνωστοί άνθρωποι και μάλιστα προσωπικότητες από όλο τον κόσμο, όχι μόνο δηλαδή στην Ελλάδα, υπουργοί, βουλευτές, μεγάλοι επιχειρηματίες, αλλά ακόμη και ο Κάρολος της Αγγλίας είναι τακτικός επισκέπτης σας. Ολοι αυτοί οι άνθρωποι γιατί έρχονται εκεί; Τι πιστεύετε ότι βρίσκουν;»

O Πέτρος Δούκας και άλλοι επίσημοι αιφνιδιάζονται από το φλας στο εσωτερικό της μονής.

Τι να πούμε μετά από όλα αυτά ...
Αγύρτες και κλέφτες στην Εξουσίααααααααα