"Χούντα" KAI ΦΑΚΕΛΩΜΑ στο ιnternet ...

Είναι πρωτοφανές αυτό που καταγγέλλει site από τη Λαμία...Μετά το φιάσκο "Καψαμπέλη" φαίνεται δεν βάζουν μυαλό ούτε σε κυβέρνηση ..ούτε ...
Κατασκευάζουν μυθοπλασίες για εγκλήματα ... για ότι δεν τους "αρέσει¨ στο διαδίκτυο!Οταν η χώρα στερείται ρυθμιστικής αρχής ...και με χωροφύλακες που μπερδεύουν τον κένσορα με το ποντίκι ... έκαναν τις δημόσιες web κάμερες προσωπικά δεδομένα..!
Οταν το δίκτυο και παγκόσμια πορταλ έχουν στημένες κάμερες και δείχνουν δημόσια εικόνα απο σημεία όλου του πλανήτη...

Δείτε τι γράφει το http://www.aganet.gr/index.php


"Μετά από παρέμβαση της Αστυνομίας και προσωπικά του κυρίου Διοικητή, την
Παρασκευή 11 Απριλίου 2008 ώρα 10:00 το πρωϊ, και με αιτιολογία ότι υπάρχει
καταγγελία εις βάρος μου (χωρίς να μου γνωστοποιηθεί ούτε το περιεχόμενο της
καταγγελίας, ούτε οι διατάξεις τις οποίες φέρομαι να έχω παραβιάσει) μου
ζητήθηκε επί λέξει 'να σταματήσω να τραβάω φωτογραφίες τα Καμένα Βούρλα και το
Καινούριο και να τα βάζω στο Internet' με την προειδοποίηση ότι αν δεν σταματήσω
θα υποστώ τις προβλεπόμενες ποινικές κυρώσεις (Αυτόφωρο) .Πρόκειται για τις 2
γνωστές (χρόνια τώρα φωτογραφίες) που όλοι σας βλέπατε στο site μου. Υπενθυμίζω
ότι δεν μπορεί κανένας να διακρίνει πρόσωπα διότι οι φωτογραφίες απεικονίζουν
τοπία και δρόμους, είναι μακρινές και χωρίς υψηλή ανάλυση.Θα ήθελα να υπενθυμίσω
ότι προ μηνός σε αίτηση - ερώτηση μου στην 'Αρχή Προστασίας Προσωπικών
Δεδομένων' ως προς την νομιμότητα ανάρτησης των εν λόγω φωτογραφιών ενημερώθηκα
ότι η ανάρτηση των συγκεκριμένων φωτογραφιών δεν συνιστούσε παραβίαση προσωπικών
δεδομένων, δεδομένου ότι από τις φωτογραφίες ήταν αδύνατη η αναγνώριση προσώπων
και ως εκ τούτου δεν υπήρχε θέμα επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων .
Με την
επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μου αποσύρω προσωρινά τις φωτογραφίες και
ξεκινάω όλες τις νόμιμες ενέργειες για την επαναφορά αυτών στην ιστοσελίδα μου."

Μετά και από αυτό καλό ειναι εκτός από τα βραβεία να οργανωθούμε ...ερασιτέχνες και επαγγελματίες με ομαδική προσφυγή στην Ευρωπαϊκή Ένωση ! Και διαμαρτυρίες σε διεθνείς οργανώσεις και συνεργασία και με την οργάνωση " Δημοσιογράφοι Χωρίς Σύνορα " να μπει η ΕΛΛΑΔΑ στην Μαύρη Λίστα ...του διαδικτύου!Μόνο έτσι θα καταλάβουν ότι πρέπει να γίνουμε σοβαρή χώρα !Και να σταματήσουν να κατασκευάζουν "εγκληματίες" για να βγαίνουν στις Τατιάνες και τις Δρούζες με τα τραβέλια και τους κερατωμένους και κερατωμένες και τους διεστραμμένους και να λένε ..οτι το διαδίκτυο είναι η πηγή του κακού...Βέβαια αυτά τα κάνουν στα μικρά site . Δεν τα κάνουν ούτε στα μεγάλα των εταιριών των εκδοτών και των πολυεθνικών γιατί θα τους πάρουν και τα σώβρακα με τους νομικούς και τα χρήματα που έχουν...Ασε που θα τους κόψουν την πρόσβαση σε τεχνολογίες...

ΥΓ : Προς το site : Με αυτό (χωρίς να μου γνωστοποιηθεί ούτε το περιεχόμενο της καταγγελίας, ούτε οι διατάξεις τις οποίες φέρομαι να έχω παραβιάσει) έχουν στείλει αθώους φυλακή απλά για να κάνουν μόστρα στα κανάλια