To «θέλω να είμαι η γκομενά σου, η μάνα σου, το καρμπιρατέρ σου» έγινε rnb χιτάκι...

Ας ξεκινήσουμε με μια κοινωνιολογική παρατήρηση τη Δευτέρα μας αγαπητές φίλες και φίλοι: Όλα τα στοιχεία του πολιτισμικού εποικοδομήματοςεπικοινωνούν μεταξύ τους, ευτυχώς ή δυστυχώς. Το προτσές της συγκόλλησης και του μετασχηματισμού τους έχει τη δυνατότητα να παράγει τεράστια (πλην ελαφρώς αλλόκοτα ενίοτε) αριστουργήματα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, έχουμε τη χαρά να παρακολουθούμε το εθνικό κεφάλαιο που λέγεται βιομηχανία ριάλιτι να πασάρει ιδέες στο άλλο εθνικό κεφάλαιο που είναι η βιομηχανία λαϊκόdance μουσικής, η οποία πολύ πρόσφατα μας χάρισε το πρώτο ελληνικό Μπέλα Τσάο μπιτάκι.

Και όταν μιλάμε για ριάλιτι, αναφερόμαστε στην αφρόκρεμα αυτών. Δεν πιστεύουμε να έχετε ξεχάσει τη συγκλονιστική κατάθεση ψυχής της Αθηνάς στο Δώρο στο περσινό «Power of Love». Ναι, όταν του δήλωσε ότι θέλει να γίνει η κολλητή του, ο κολλητός του, η γκόμενά του, η ερωμένη του, η μάνα του, ο πατέρας του, το παιδί του, η γυναίκα του, ο πνευματικός τους, ο κύριος και σωτήρας όλων μας ο Εωσφόρος, το καρμπιρατέρ του, η φρουτιέρα του, το γκαράζ του και γιατί όχι η σιδερώστρα του.
Στην θλιβερή περίπτωση που χρειάζεστε μια επανάληψη για να θυμηθείτε σε τι αναφερόμαστε:
Γενικώς τα πάντα, δεν κώλωσε πουθενά. Κι επειδή μια τέτοια προσπάθεια αξίζει να ακουστεί στο Πανελλήνιο (ο υπόλοιπος κόσμος θα πρέπει να περιμένει λίγο), η Αθηνά αποφάσισε να στραφεί στο τραγούδι και να μας χαρίσει το γνωστό απόσπασμα σε RnB εκδοχή, ως το πρώτο της single. Αν τολμάτε δηλαδή να νιώσετε τα πάντα της:
Κάποιος κακιασμένος θα έλεγε πως το να μετατρέπεις διάφορα…συζητήσιμα στοιχεία κουλτούρας σε rnb χιτάκια και να βομβαρδίζεις το κοινό με αυτά είναι μια αρκετά πρωτότυπη μορφή βασανιστηρίων αλλά εμείς θα δείξουμε ανωτερότητα.