Χαμός δημόσια από Κωστόπουλο για Κικίλια και Μπαλατσινού: «Ποιος είναι καλύτερος ρε;» (ΒΙΝΤΕΟ)



Ο γνωστός εκδότης ρωτήθηκε από τον παρουσιαστή και για την σχέση που έχει με την Τζένη Μπαλατσινού τώρα. «Βαριέμαι να μιλάω για την Μπαλατσινού! Πέρασαν τέσσερα χρόνια, κάνω την ζωή μου, κάνει την ζωή της, είμαστε δύο άνθρωποι που έχουμε τρία παιδιά. That’s all, μην ξαναγυρίζουμε πίσω» σημείωσε ο Πέτρος Κωστόπουλος.
Όταν ο Γιώργος Λιάγκας ανέφερε τη νέα σχέση της πρώην συζύγου του, αντέδρασε λέγοντας «κι εγώ τι να πω; Θες σχόλιο;» και τόνισε πως «αυτά τα πράγματα είναι τα πιο φυσιολογικά. Ένα ζευγάρι είναι μαζί, είναι πάρα πολλά χρόνια μαζί και μετά παύει να είναι μαζί και μετά ο καθένας φτιάχνει τη ζωή του. Το γεγονός ότι πέρασαν τέσσερα χρόνια γι’ αυτό σημαίνει ότι υπάρχει κάτι στο μυαλό. Από εκεί και πέρα, ξέρω πως διαχειρίζεται η Τζένη το θέμα με τα παιδιά, μιλάμε».
Στη συνέχεια ο Γιώργος Λιάγκας μίλησε για το θέμα του εγωισμού το αν κάποιος είναι καλύτερος από κάποιον άλλο: «Ποιος είναι ρε καλύτερος; Έχω μια εμπιστοσύνη στον εαυτό μου» απάντησε ο Πέτρος Κωστόπουλους.
Τέλος, δεν δίστασε να παραδεχθεί ότι ο ίδιος δεν είχε κάποια σοβαρή σχέση όλα αυτά τα χρόνια. «Είμαι μεγάλος άνθρωπος γι’ αυτό, είμαι μεγάλος σε ηλικία!», πρόσθεσε γελώντας.
Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ