Σύμφωνα με το ΒΗΜΑ, το οποίο ζει τον φρέσκο έρωτά του με τον Κυριάκο Μητσοτάκη μετά την αποχώρηση του γηραιού Ψυχάρη, στην περιοδεία του αρχηγού της ΝΔ στη Θεσσαλία δεν τον αποκαλούσαν ούτε κύριε Πρόεδρε, ούτε Κυριάκο, ούτε τέτοια τυπικά.Tον αποκαλούσαν "παίδαρο".
γράφει ο Φέλιξ
Τον είδαν λέει ο δημοσιογράφος του ΒΗΜΑΤΟΔΟΤΗ, ευθυτενή με το γαλάζιο του πουκάμισο και άρχισαν τα "παίδαρε". Και για του λόγου το αληθές, παραθέτει και διάφορους διαλόγους όπου υπάρχει η λέξη παίδαρος. «Παίδαρε, άμα μας λες και εσύ ψέματα όπως μας έλεγε ο Τσίπρας, θα πέσουμε στη θάλασσα να πνιγούμε όλοι μαζί» φέρεται να του είπε ηλικιωμένη πιθανόν λάτρης της Ρίτας Σακελλαρίου και του τραγουδιού "εγώ δεν πάω Μέγαρο θα μείνω με τον παίδαρο".
Είναι καλό να διαβάζεις ΒΗΜΑ πού και πού γιατί πρωτίστως καταλαβαίνεις πώς αλλάζει η Ελλάδα. Για παράδειγμα στο θεσσαλικό κάμπο χρησιμοποιούν πια το "παίδαρος" αντί του "μανάριμ" , "λιβέντιμ" και άλλα παλιά λαϊκοδεύτερα. "Παίδαρος" με πλήρη άρθρωση και "αι".
Τώρα αν σε όλα αυτά προσθέσουμε και τη λαμπρή ιδέα των επικοινωνιολόγων του προέδρου να τον εμφανίσουν πάνω σε σανό, πλην όμως με ασύρματο μικρόφωνο και κάμερα -γερανό, αντιλαμβάνεται κανείς πως οι συνειρμοί πάνε πέραν του πολιτικού δέοντος. Δεν εννοώ τίποτα πονηρό στα άχυρα με τον παίδαρο, απλώς την ικανότητα του Κυριάκου να μεταφέρει το πλήθος πέρα από τα πολιτικά στερεότυπα. Αναρωτιέμαι μόνο αν το συγκεκριμένο εμπνευσμένο κομμάτι με τον παίδαρο με τα πουκάμισα να ανεμίζουν στον αέρα, και τις θελκτικές εικόνες το έγραψε ο Ιωάννης Βαπτιστής Πρετεντέρης.Λόγω δύναμης των περιγραφών φυσικά.