Αποκαλύψεις από ισοβίτη για την υπόθεση του ναρκοπλοίου ΝΟΟR 1. Τι καταγγέλει για Μαρινάκη και άλλους

 Η ιστορία ξεκινά όταν στα γραφεία του Zougla.gr καταφθάνει μέσα σε έναν λευκό φάκελο μία καταγγελία.


Πηγή http://www.zougla.gr/
Ανώνυμη και χωρίς αποστολέα, χωρίς κάποιο στοιχείο που να παραπέμπει στο άτομο που την συνέταξε. Εκ των συμφραζομένων προέκυπτε πώς αυτή η καταγγελία βρισκόταν στα χέρια ενός ή και περισσοτέρων κυβερνητικών παραγόντων. Μία πρώτη έρευνα απέδωσε καρπούς. Όντως αντίγραφο της καταγγελίας είχε φθάσει στα χέρια του Υπουργού Αμύνης. Η παραβολή των κειμένων κατέδειξε πώς ήταν ακριβώς τα ίδια. Ο κ. Πάνος Καμμένος προέβη στην μοναδική ενέργεια που το αξίωμα του επιβάλει. Να θέσει την καταγγελία υπ’ όψιν των αρχών. Έτσι και έγινε.


Ντοκουμέντο Νο1

      

Τι ακριβώς καταγράφεται σε αυτήν την καταγγελία; Αντιγράφουμε: « Από τις απόρρητες καταθέσεις του Ευθύμιου Γιαννουσάκη προκύπτουν τα εξής στοιχεία που οι δικαστικές αρχές επιδεικτικά αγνόησαν . Ότι ο Ευάγγελος Μαρινάκης και ο συνεργάτης του Αιμίλιος Κοτσώνης γνώριζαν και συνεργάζονταν στενά με τον Γιαννουσάκη στην λαθρεμπορία πετρελαίου στο Dubai και το ξέπλυμα μαύρου χρήματος στην Ελλάδα. Ο ίδιος ο Κοτσώνης με την κατάθεση του πριν προφυλακιστεί παραδέχεται ότι εργαζόταν και έκανε συχνά ταξίδια στα Εμιράτα για λογαριασμό της εταιρείας CAPITAL του Μαρινάκη.»

Ποιος είναι ο Ευθύμιος Γιαννουσάκης λοιπόν; Είναι ο καταδικασθείς σε ισόβια για την υπόθεση NOOR1, την πολύκροτη υπόθεση δηλαδή μεταφοράς 2,1 τόνων ηρωίνης στην Ελλάδα. Ο Γιαννουσάκης εκτίει την ποινή του στις φυλακές Χαλκίδας. Κατά την περίοδο που διεξάγεται η δημοσιογραφική έρευνα ο Γιαννουσάκης βρισκόταν στις φυλακές του Αυλώνα και πριν από αυτές στον Κορυδαλλό.

Ποιος είναι ο Αιμίλιος Κοτσώνης; Συνεργάτης του Ευάγγελου Μαρινάκη ο οποίος έχει και αυτός καταδικαστεί πρωτοδίκως για συμμετοχή του στην υπόθεσηΗ ιστορία ξεκινά όταν στα γραφεία του Zougla.gr καταφθάνει μέσα σε έναν λευκό φάκελο μία καταγγελία.

Ανώνυμη και χωρίς αποστολέα, χωρίς κάποιο στοιχείο που να παραπέμπει στο άτομο που την συνέταξε. Εκ των συμφραζομένων προέκυπτε πώς αυτή η καταγγελία βρισκόταν στα χέρια ενός ή και περισσοτέρων κυβερνητικών παραγόντων. Μία πρώτη έρευνα απέδωσε καρπούς. Όντως αντίγραφο της καταγγελίας είχε φθάσει στα χέρια του Υπουργού Αμύνης. Η παραβολή των κειμένων κατέδειξε πώς ήταν ακριβώς τα ίδια. Ο κ. Πάνος Καμμένος προέβη στην μοναδική ενέργεια που το αξίωμα του επιβάλει. Να θέσει την καταγγελία υπ’ όψιν των αρχών. Έτσι και έγινε.

Ντοκουμέντο Νο1

      

Τι ακριβώς καταγράφεται σε αυτήν την καταγγελία; Αντιγράφουμε: « Από τις απόρρητες καταθέσεις του Ευθύμιου Γιαννουσάκη προκύπτουν τα εξής στοιχεία που οι δικαστικές αρχές επιδεικτικά αγνόησαν . Ότι ο Ευάγγελος Μαρινάκης και ο συνεργάτης του Αιμίλιος Κοτσώνης γνώριζαν και συνεργάζονταν στενά με τον Γιαννουσάκη στην λαθρεμπορία πετρελαίου στο Dubai και το ξέπλυμα μαύρου χρήματος στην Ελλάδα. Ο ίδιος ο Κοτσώνης με την κατάθεση του πριν προφυλακιστεί παραδέχεται ότι εργαζόταν και έκανε συχνά ταξίδια στα Εμιράτα για λογαριασμό της εταιρείας CAPITAL του Μαρινάκη.»

Ποιος είναι ο Ευθύμιος Γιαννουσάκης λοιπόν; Είναι ο καταδικασθείς σε ισόβια για την υπόθεση NOOR1, την πολύκροτη υπόθεση δηλαδή μεταφοράς 2,1 τόνων ηρωίνης στην Ελλάδα. Ο Γιαννουσάκης εκτίει την ποινή του στις φυλακές Χαλκίδας. Κατά την περίοδο που διεξάγεται η δημοσιογραφική έρευνα ο Γιαννουσάκης βρισκόταν στις φυλακές του Αυλώνα και πριν από αυτές στον Κορυδαλλό.

Ποιος είναι ο Αιμίλιος Κοτσώνης; Συνεργάτης του Ευάγγελου Μαρινάκη ο οποίος έχει και αυτός καταδικαστεί πρωτοδίκως για συμμετοχή του στην υπόθεση NOOR 1 σε ποινή φυλάκισης 10 ετών αλλά με αναστολή μέχρι την εκδίκαση της εφέσεως. Στενός φίλος του επιχειρηματία Μαρινάκη και πρώην στέλεχος του Ολυμπιακού. Στην απολογία του είχε αναφερθεί στον ρόλο που διαδραμάτιζε στο Dubai επισημαίνοντας πώς συνεργαζόταν με δύο εταιρείες για λογαριασμό της CAPITAL, της εταιρείας δηλαδή του Ευάγγελου Μαρινάκη. « Στο Dubai δραστηριοποιήθηκα από τις αρχές του 2013 όπου έκανα δουλειές με την HORIZON και την ΑPSKO. Πήγαινα για λογαριασμό της CAPITAL η οποία μου πλήρωνε όλα τα έξοδα μετάβασης στο Dubai. Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν έπαιρνα χρήματα. Ο άνθρωπος του Μαρινάκη στο Dubai θα ήμουνα εγώ». Αυτά επισημάνει ο καταδικασθείς Κοτσώνης στην κατάθεσή του στις 30 Μαΐου του 2015 (εφημερίδα ΕΘΝΟΣ).



Ας γυρίσουμε λίγο πίσω και στην καταγγελία που έφθασε στα γραφεία του Zougla.gr. Διαβάζουμε: «Τα μαύρα χρήματα από το λαθρεμπόριο πετρελαίου τα έφερναν (στην Ελλάδα) αεροπορικά ο Κοτσώνης και ο Νικόλας Συντιχάκης Διευθυντής της CAPITAL, της ναυτιλιακής εταιρείας του Μαρινάκη στην Αθήνα. (Σ.Σ. Η εταιρεία CAPITAL είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης για να έχουμε μία πληρέστερη εικόνα).

Απόδειξη της τεκμηριωμένη κατάθεσης Γιαννουσάκη είναι η σύλληψη του Συντιχάκη στο αεροδρόμιο της Αθήνας από τελωνειακούς υπαλλήλους διότι έφερε μαζί του από το Dubai αδήλωτα σε μετρητά 622.000 ευρώ σε πεντακοσάρικα όπως περιγράφει στην κατάθεση του ο Γιανουσάκης από την παράνομη πώληση λαθραίου πετρελαίου που έκλεβε η οργάνωση από τα φορτία πετρελαίου που κουβαλούσαν τα πλοία του Μαρινάκη στον Αραβικό Κόλπο». Αυτά ισχυρίζεται ο ανώνυμος (μέχρι στιγμής) καταγγέλλων.

Ω του θαύματος η δημοσιογραφική έρευνα οδηγεί με την οσμή του χρήματος που ιχνηλατεί ( πρόκειται για την αλάνθαστη συνταγή του FBI που τελειοποιήθηκε με την σύλληψη του Αλ Καπόνε αλλά αυτά είναι για τα εγχειρίδια της Εγκληματολογίας). Έτσι στα χέρια μας έρχεται και το αποδεικτικό στοιχείο που καταδεικνύει του λόγου το αληθές.

Ντοκουμέντο No2

  

Πρόκειται για το έγγραφο του Τελωνείου του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» με ημερομηνία 23/09/2014 απόφασης δέσμευσης ρευστών διαθεσίμων ύψους 622.000 ευρώ σε 1244 χαρτονομίσματα των 500 ευρώ. Τα χρήματα μετέφερε ο Νικόλαος Συντιχάκης κάτοχος του υπ’ αριθμόν ΑΗ 3572913 διαβατηρίου. Το έγγραφο αυτό συνοδεύεται από σχετική ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Τελωνειακών Υπαλλήλων δια της οποίας εκφράζονται συγχαρητήρια προς τους τελωνειακούς που προχώρησαν στην ενέργεια αυτή.

Η κλοπή των καυσίμων, το μαύρο χρήμα, οι υπόγειες διαδρομές και οι … «συμβαλλόμενες» εταιρείες στον Περσικό

Έφθασε ωστόσο η ώρα για να ξεχάσουμε την ανώνυμη καταγγελία και να προχωρήσουμε στην επώνυμη έκθεση ένορκης εξέτασης μάρτυρα.

Nτοκουμέντο Νο3


      

Πιο συγκεκριμένα του ιδίου του Ευθύμιου Γιαννουσάκη ο οποίος καταθέτει τα σημαντικά στον Ανακριτή Ανθυπασπιστή του Λιμενικού Παναγιώτη Χριστοφορίδη ,του τομέα Ασφάλειας – Ανάκρισης του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά. Η εξέταση του Γιαννουσάκη πραγματοποιείται την 23η Ιουλίου του 2015. σε ποινή φυλάκισης 10 ετών αλλά με αναστολή μέχρι την εκδίκαση της εφέσεως. Στενός φίλος του επιχειρηματία Μαρινάκη και πρώην στέλεχος του Ολυμπιακού. Στην απολογία του είχε αναφερθεί στον ρόλο που διαδραμάτιζε στο Dubai επισημαίνοντας πώς συνεργαζόταν με δύο εταιρείες για λογαριασμό της CAPITAL, της εταιρείας δηλαδή του Ευάγγελου Μαρινάκη. « Στο Dubai δραστηριοποιήθηκα από τις αρχές του 2013 όπου έκανα δουλειές με την HORIZON και την ΑPSKO. Πήγαινα για λογαριασμό της CAPITAL η οποία μου πλήρωνε όλα τα έξοδα μετάβασης στο Dubai. Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν έπαιρνα χρήματα. Ο άνθρωπος του Μαρινάκη στο Dubai θα ήμουνα εγώ». Αυτά επισημάνει ο καταδικασθείς Κοτσώνης στην κατάθεσή του στις 30 Μαΐου του 2015 (εφημερίδα ΕΘΝΟΣ).



Ας γυρίσουμε λίγο πίσω και στην καταγγελία που έφθασε στα γραφεία του Zougla.gr. Διαβάζουμε: «Τα μαύρα χρήματα από το λαθρεμπόριο πετρελαίου τα έφερναν (στην Ελλάδα) αεροπορικά ο Κοτσώνης και ο Νικόλας Συντιχάκης Διευθυντής της CAPITAL, της ναυτιλιακής εταιρείας του Μαρινάκη στην Αθήνα. (Σ.Σ. Η εταιρεία CAPITAL είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης για να έχουμε μία πληρέστερη εικόνα).

Απόδειξη της τεκμηριωμένη κατάθεσης Γιαννουσάκη είναι η σύλληψη του Συντιχάκη στο αεροδρόμιο της Αθήνας από τελωνειακούς υπαλλήλους διότι έφερε μαζί του από το Dubai αδήλωτα σε μετρητά 622.000 ευρώ σε πεντακοσάρικα όπως περιγράφει στην κατάθεση του ο Γιανουσάκης από την παράνομη πώληση λαθραίου πετρελαίου που έκλεβε η οργάνωση από τα φορτία πετρελαίου που κουβαλούσαν τα πλοία του Μαρινάκη στον Αραβικό Κόλπο». Αυτά ισχυρίζεται ο ανώνυμος (μέχρι στιγμής) καταγγέλλων.

Ω του θαύματος η δημοσιογραφική έρευνα οδηγεί με την οσμή του χρήματος που ιχνηλατεί ( πρόκειται για την αλάνθαστη συνταγή του FBI που τελειοποιήθηκε με την σύλληψη του Αλ Καπόνε αλλά αυτά είναι για τα εγχειρίδια της Εγκληματολογίας). Έτσι στα χέρια μας έρχεται και το αποδεικτικό στοιχείο που καταδεικνύει του λόγου το αληθές.

Ντοκουμέντο No2

  

Πρόκειται για το έγγραφο του Τελωνείου του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» με ημερομηνία 23/09/2014 απόφασης δέσμευσης ρευστών διαθεσίμων ύψους 622.000 ευρώ σε 1244 χαρτονομίσματα των 500 ευρώ. Τα χρήματα μετέφερε ο Νικόλαος Συντιχάκης κάτοχος του υπ’ αριθμόν ΑΗ 3572913 διαβατηρίου. Το έγγραφο αυτό συνοδεύεται από σχετική ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Τελωνειακών Υπαλλήλων δια της οποίας εκφράζονται συγχαρητήρια προς τους τελωνειακούς που προχώρησαν στην ενέργεια αυτή.

Η κλοπή των καυσίμων, το μαύρο χρήμα, οι υπόγειες διαδρομές και οι … «συμβαλλόμενες» εταιρείες στον Περσικό

Έφθασε ωστόσο η ώρα για να ξεχάσουμε την ανώνυμη καταγγελία και να προχωρήσουμε στην επώνυμη έκθεση ένορκης εξέτασης μάρτυρα.

Nτοκουμέντο Νο3


      

Πιο συγκεκριμένα του ιδίου του Ευθύμιου Γιαννουσάκη ο οποίος καταθέτει τα σημαντικά στον Ανακριτή Ανθυπασπιστή του Λιμενικού Παναγιώτη Χριστοφορίδη ,του τομέα Ασφάλειας – Ανάκρισης του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά. Η εξέταση του Γιαννουσάκη πραγματοποιείται την 23η Ιουλίου του 2015.
Ο Γιαννουσάκης ήδη εκτίει την ποινή του σε ισόβια. Στην εξέταση – συμπληρωματική κατάθεση του αναφέρεται σε πολύ συγκεκριμένα γεγονότα. Το πρώτο αφορά την συνάντηση στο Dubai των πρωταγωνιστών, δηλαδή των Ευάγγελου Μαρινάκη , του Αιμίλιου Κοτσώνη ,του Νικόλαου Συντιχάκη, του αφεντικού της τοπικής εταιρείας HORIZON ,κάποιον Μοχάμεντ και άλλων.

Το δεύτερο γεγονός αφορά τον τρόπο με τον οποίο διεξάγονταν οι κλοπές καυσίμων, από πελάτες της εταιρείας CAPITAL , εν αγνοία τους βεβαίως, αλλά και πώς τα παράνομα ποσά από τις κλοπές μετατρέπονταν από το τοπικό νόμισμα του Δηναρίου σε δολάρια ΗΠΑ ή Ευρώ και μεταφέρονταν παράνομα στην Ελλάδα μέσω του «Ελευθέριος Βενιζέλος» και κατατίθεντο σε λογαριασμούς. Σημειώνεται εκ νέου πώς η εταιρεία CAPITAL συμφερόντων Μαρινάκη είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο άρα υπόκειται σε κανόνες και ελέγχους.

Για την εύρυθμη λειτουργία του κυκλώματος κλοπής καυσίμων στον Περσικό Κόλπο ιδρύθηκε σύμφωνα με την επίσημη ένορκη κατάθεση του Γιαννουσάκη, ειδική υπό εταιρεία (Broker) εντός της μητρικής CAPITAL στα γραφεία της στον Πειραιά. Αυτή η υπό – εταιρεία αναλάμβανε την διανομή καυσίμων στα πλοία των πελατών δια της μεθόδου της αντικατάστασης του καυσίμου με γλυκό νερό. Δραστηριότητα απόλυτα παράνομη δια της οποίας η μητρική εφοπλιστική εταιρεία έκλεβε τους ίδιους τους πελάτες της.

Το Μεγάλο Ραντεβού στο Dubai

Διηγείται ο Ευθύμιος Γιαννουσάκης : «Το καλοκαίρι του έτους 2013 - Ιούνιο αν θυμάμαι καλά- έγινε μια συνάντηση στο ξενοδοχείο "Burj Al Arab" στο Ντουμπάι μεταξύ του Μπουρδούβαλη Γεωργίου, του αφεντικού του Μπουρδούβαλη και ιδιοκτήτη της εταιρείας Horizon ονόματι Μοχάμεντ, του Ευάγγελου Μπαϊρακτάρη, του Αιμίλιου Κοτσώνη και του Ευάγγελου Μαρινάκη.

»Το ίδιο βράδυ δείπνησαν στο Budha Bar, στο Ντουμπάι, άπαντες πλην του ιδιοκτήτη της εταιρεία Horizon. Κατόπιν ο Ευάγγελος Μαρινάκης μετέβη στο αεροδρόμιο προκειμένου να μεταβεί στην Κορέα για να παραλάβει δύο πλοία και ενώ είχε κάνει check in, με μία τηλεφωνική επικοινωνία του ζήτησαν να γυρίσει πίσω, όπως κι έγινε, και έτσι παρέμεινε στο Ντουμπάι για μία ακόμη εβδομάδα. Από εκείνο το βράδυ ξεκίνησε η συνεργασία τους για λαθρεμπορία καυσίμων. Έκτοτε ο Αιμίλιος Κοτσώνης αλλά και ο συνεργάτης αυτού Συντυχάκης Νικόλαος, άμεσοι συνεργάτες και έμπιστοι της Capital ship management, επισκέπτονταν συχνά και εναλλάξ το Ντουμπάι.

»Εννοείται ότι ο λόγος των συχνών αυτών επισκέψεων τους ήταν ότι διενεργούσαν επαγγελματική λαθρεμπορία καυσίμων, δηλαδή πουλούσαν στον Μπουρδούβαλη Γιώργο καύσιμα που προέρχονταν από πλοία της παραπάνω εταιρείας. Ο Μπουρδούβαλης Γιώργος το τίμημα που όφειλε για την αγορά του λαθραίου πετρελαίου, το εξοφλούσε με επιταγές της Horizon που εισπράττονταν από το Εμιράτο της Φουτζέϊρα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και επειδή αυτές εξεδίδοντο σε Dirhams ( Δηνάριο εθνικό νόμισμα των Η.Α.Ε.), έδινε εντολή στον Μανέτα Γιώργο να του το επιστρέφει σε ευρώ ή δολάρια ΗΠΑ, τα οποία στη συνέχεια παρελάμβανε ο ίδιος και τα παρέδιδε μετρητοίς είτε στον έναν, είτε στον άλλον. Κάποια φορά ο Μπουρδούβαλης Γιώργος, όντας στο γραφείο μου, μου ζήτησε να συντάξω ένα email που αφορούσε συγκεκριμένη συναλλαγή λαθρεμπορίας καυσίμου στο οποίο αναφέρονταν συγκεκριμένες ποσότητες και το τίμημα, προκειμένου να συμφωνήσουμε στα χρηματικά ποσά και τις ποσότητες, πράγμα που έγινε και απεστάλη το email στον Αιμίλιο Κοτσώνη, αντίγραφο του οποίου σας παραδίδω.»

Είναι η πρώτη φορά που συναντάμε σε αυτό το ιδιότυπο οδοιπορικό τον Γιώργο Μπουρδούβαλη. Πρόκειται για άνθρωπο που εργάζεται(;) στον Περσικό Κόλπο υπό τις διαταγές του Μοχάμεντ αφεντικού της εταιρείας HORIZON η οποία και διασφαλίζει την βρώμικη δουλειά με την κλοπή των καυσίμων. Ο Μπουρδούβαλης εκτίει ποινή ισόβιας κάθειρξης για την υπόθεση της ηρωίνης με τον πλοίο NOOR 1.

Eίναι και αυτός ένας εκ των πρωταγωνιστών. Ο Γιαννουσάκης με την παραπάνω συμπληρωματική του κατάθεση αποτυπώνει όλο το κύκλωμα . Παρακάτω ωστόσο εξηγεί και τον τρόπο δράσης του κυκλώματος αυτού. Άλλο η θεωρία και άλλο η εφαρμογή της.

Πώς λειτουργούσε το κύκλωμα κλοπής των καυσίμων στον Περσικό Κόλπο


Αντιγράφουμε λέξη προς λέξη από το εδάφιο της κατάθεσης του Γιαννουσάκη . Ο μάρτυρας περιγράφει την κυκλοφορία του μαύρου χρήματος αλλά και την τεχνική που εφαρμόζεται για την κλοπή των καυσίμων.

«Ερώτηση: Πώς έφερναν τα χρήματα που προέρχονταν από το λαθρεμπόριο καυσίμων στην Ελλάδα;

Απάντηση: Σε ερώτηση μου προς τον Αιμίλιο Κοτσώνη για το αν δηλώνει τα χρήματα που έβαζε στην Ελλάδα κατά την είσοδο του στο αεροδρόμιο, αυτός μου απάντησε ότι δεν τα δηλώνει διότι ο Πρόεδρος (εννοώντας τον Μαρινάκη Ευάγγελο) τα θέλει μαύρα. Τα χρήματα τα οποία κυμαίνονταν περίπου από τριακόσιες χιλιάδες ευρώ έως και ένα εκατομμύριο ευρώ την κάθε φορά, όπως μου είπε ο Κοτσώνης, μεταφέρονταν τόσο από τον ίδιο, όσο και από τον Συντυχάκη Νικόλαο, σε χαρτονομίσματα των πεντακοσίων ευρώ μέσα στις αποσκευές τους. Όταν του ανέφερα ότι αυτό έχει ρίσκο στο να πιαστούν, μου απάντησε ότι έχουν δικό τους άνθρωπο που εργάζεται στο αεροδρόμιο -αν θυμάμαι καλά μου ανέφερε την λέξη αστυνόμος- στον οποίο έδιναν τις βαλίτσες με λεφτά και τις περνούσε από τον έλεγχο. Πάντως όποιος και αν ήταν ο άνθρωπος που εργαζόταν στο αεροδρόμιο και τους βοηθούσε, μπορεί να φανεί τόσο από τις κλήσεις που έκανε ο Κοτσώνης Αιμίλιος από το κινητό του προς αυτόν κάθε φορά που επρόκειτο να μεταφέρει χρηματικά ποσά, λίγο πριν την επιστροφή του στην Αθήνα, όσο και από το κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης που υπάρχει στο αεροδρόμιο του Ελ. Βενιζέλος. Απ' όσο μου είχε πει ο Κοτσώνης, ο άνθρωπος αυτός τον πλησίαζε κατά την έξοδο του και πριν τον έλεγχο και αυτός τον βοηθούσε να τον περάσει χωρίς έλεγχο. Επιπρόσθετα γνωρίζω ότι ο Κοτσώνης Αιμίλιος διατηρούσε ερωτικό δεσμό με μία αεροσυνοδό της οποίας το όνομα δεν θυμάμαι και με την οποία ταξίδευαν πολύ συχνά στο Ντουμπάι συνοδεύοντας τον σε αρκετά από τα επαγγελματικά του ταξίδια εκεί.

Ερώτηση: Που έβρισκαν τα πετρέλαια; Γνωρίζεις ονόματα συγκεκριμένων πλοίων;

Απάντηση: Οι αναφορές μου σχετικά με το λαθρεμπόριο καυσίμων, είναι στην ουσία η ακόλουθη πρακτική: δηλαδή η παρακράτηση (κλοπή) μεγάλων ποσοτήτων πετρελαίου των ναυλωτών της εταιρείας Capital Shipping Management, συμφερόντων Μαρινάκη Ευάγγελου, οι οποίες στη συνέχεια πουλιόντουσαν ως επί των πλείστων στην εταιρεία Horizon με την συνδρομή του Μπουρδούβαλη Γιώργου. Για να επιτευχθεί ο στόχος που ήταν η παράδοση των πετρελαίων χωρίς ελλείμματα στους ναυλωτές, ούτως ώστε να προκύπτουν τα συγκεκριμένα πλεονάσματα, αρωγός και απαραίτητος ήταν ο Συντυχάκης Νικόλαος, ο οποίος, ή χρημάτιζε τους επιθεωρητές που μετρούσαν τις ποσότητες καυσίμων που παραλαμβάνονταν - παραδίδονταν, ή διενεργούσαν, κατόπιν εντολών του, τεχνικές πρόσμιξης του καυσίμου με γλυκό νερό, το οποίο προμηθεύονταν η εταιρεία Capital από την εταιρεία Horizon ή την εταιρεία Ionian ή την εταιρεία Royal σε υπέρμετρα μεγάλες ποσότητες, σε σχέση με τις ανάγκες ενός πλοίου για νερό. Αυτό αποδεικνύεται κάνοντας έναν έλεγχο στα παραστατικά της διαχειρίστριας εταιρείας Capital, από τον οποίο φαίνεται ότι οι ποσότητες νερού που προμηθεύονταν τα πλοία της Capital στο λιμένα Φουτζέϊρα των Η.Α.Ε., ήταν ασυνήθιστα μεγάλες συγκριτικά με τα υπόλοιπα λιμάνια».

Η εικόνα όσον αφορά αυτό το συγκεκριμένο κύκλωμα – οργάνωση με κέντρο και έδρα το Dubai είναι απολύτως σαφής. Και … εύγλωττη! Έχουμε να κάνουμε με άτομα που εμπλέκονται στην υπόθεση μεταφοράς πλέον των 2 τόνων ηρωϊνης στην Ελλάδα με το σαπιοκάραβο NOOR 1 οι οποίοι έχουν καταδικαστεί και εκτίουν ήδη τις ποινές τους ή αναμένουν την διεξαγωγή της δίκης σε 2ο βαθμό.

Έχουμε ένα κύκλωμα που κλέβει καύσιμα στον Περσικό Κόλπο και τις αμοιβές σε μαύρο χρήμα τις μεταφέρει στις Ελλάδα παράνομα. Έχουμε συνεργασία μεταξύ των καταδικασμένων στην υπόθεση NOOR 1 , μια εταιρεία ονόματι HORIZON στο Dubai και της εισηγμένης εταιρείας συμφερόντων Ευάγγελου Μαρινάκη CAPITAL στην παράνομη αυτή δραστηριότητα διακίνησης καυσίμων και μαύρου χρήματος. Επειδή πολύ εσχάτως, για την ακρίβεια τα τελευταία εικοσιτετράωρα ο Ευθύμιος Γιαννουσάκης άλλαξε αιφνιδίως συμπεριφορά και αρνείται όσα επισήμως έχει καταθέσει ,επικαλούμενος εκβιασμό από κυβερνητικούς παράγοντες και το Κράτος, κανείς διερωτάται αν όλα τα παραπάνω προδίδουν οσμή εκβιασμού;

Ο ίδιος επιμένει καταθέτοντας στον Ανθυπασπιστή του Λιμενικού Σώματος Χριστοφορίδη πώς οι ενέργειες του αφορούν δική του πρόθεση να συνεργαστεί με τις Αρχές προκειμένου να αποδομηθεί το κύκλωμα που καταγγέλλεται εξ αρχής και από την πρώτη ανώνυμη καταγγελία. Μάλλον κάτι άλλο συμβαίνει, πολύ πιο σοβαρό το οποίο θα αποκαλυφθεί στην συνέχεια της δημοσιογραφικής έρευνας. Και αυτό που συμβαίνει έχει να κάνει με την αποτύπωση του ρόλου όλων εκείνων που εμπλέκονται στην υπόθεση NOOR 1.

Όχι, η συνέχεια δεν αφορά την κλοπή καυσίμων και την διακίνηση μαύρου χρήματος. Αφορά κάτι πολύ πιο σοβαρό.