Γνωστή ηθοποιός το έσκασε από το... Δρομοκαΐτειο!

Η γνωστή ηθοποιός που την έχουμε δει σε διάφορες τηλεοπτικές σειρές όπως τα «Κλεμμένα όνειρα» εδώ και λίγο καιρό έχει μπει στο Δρομοκαΐτειο.
Μέσα στο τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου πήδηξε τα κάγκελα του ψυχιατρείου και το έσκασε.
«Ειδοποίησε κάποιον να με σώσει! Πήδηξα από τα κάγκελα του Δρομοκαΐτειου, όπου ήμουν κλεισμένη για μια μέρα επειδή μου επιτέθηκαν οι άλλες τρόφιμες. Είναι μια χαρά, απλά οι δικοί μου με βγάζουν τρελή για να δώσουν την περιουσία στον αδελφό μου», είπε σύμφωνα με την espresso η Τριανταφύλλη Μπουτεράκουσε τηλεφώνημά της στον Σπύρο Μπιμπίλα.
Ο ηθοποιός επικοινώνησε με τον πατέρα της ο οποίος του είπε ότι αρμόδιοι είναι οι γιατροί και οι αστυνομικοί. «Είναι προσωπικά και ιατρικά προβλήματα και δεν θα ήθελα να υπεισέλθω σε λεπτομέρειες. Η κόρη μου, η οποία τα τελευταία έξι χρόνια παρακολουθείται από γιατρό, πρέπει να πάρει τα φάρμακα της. Δεν την κλείσαμε με το ζόρι στο ψυχιατρείο. Υπήρξε κάποια κρίση. Θα σας πω μόνο ότι πήγε με τη μητέρα της για ψώνια στην περιοχή των Αγίων Αναργύρων και τελικά βρέθηκαν στη Σπάρτη με το αυτοκίνητο που οδηγούσε η Τριανταφύλλη», δήλωσε ο πατέρας της σύμφωνα με τον Σπύρο Μπιμπίλα.