Δημιουργική … δημοσκοπική! Η πως στήνουμε ένα Αντισύριζα γκάλοπ με ποσοστά Καντάφι !!!

Επειδή λοιπόν ο – ήδη βετεράνος – δημοσιογράφος Γιαννάκης Ντερμπεντέρης ( που του την έφερε μια χαρά ο Κυριάκος και τον άφησε με την … υπόσχεση στο χέρι ! ) και ο … “αγλαός” Τζόρτζιο Μουρουτ αστέρι του Κολλεγίου και του βεζύρη Αντουάν, ειρωνευτήκανε τη δημοσκόπηση της μοναδικής εταιρείας που δεν είναι ελληνική, και άρα δεν ανήκουν οι μετοχές της στον ΣΕΒ ή σε κάποια από τις 4 συστημικές …, ας δούμε μερικά απλά μαθήματα δημοσκοπικής… “δημιουργικής”, που θα έλεγε και ο Γιάνης …

– Περίπτωση πρώτη ( μέθοδος εισηγμένη από την Ιταλία του ’90 και πρωτοεφαρμοζόμενη στις χρυσές ημέρες του Εθνους επί Αντρέα ): Παραγγέλνει η γνωστή εφημερίδα πρωτο φλέμμα, μια δημοσκόπηση – κόλαφο κατά του Σατανά Τσίπρα και των αρχιδαιμόνων αυτού Παππά και Σπίρτζη, στην ( ομοτραπεζ(ικ)η ) εταιρεία … Barco ! Στέλνει αυτή τ αστέρια της εξω από 10 κεντρικά σημεια πώλησης Τύπου Σαββατο βράδυ ( που τρέχουν τα χαρμάνια των κυριακάτικων ) να στηθούν. Παρατηρουν, αν αγοράζεις καμια Αυγή, Εφημερίδα των Συντακτών, άντε και Εθνος, τα αστέρια κόβουν ρόδα μυρωμένα … Αν όμως σε δουν και αγοράζεις πρώτο φλέμμα, αλλά και … τις συναφείς στο αντικυβερνητικό μένος, καθημερινά νέα, βήματα προπαγάνδας, κλπ, σε τσιμπάνε από το γιακά και σε … δημοσκοπούμε! Αποτέλεσμα; Κυριακος και ΝΔ αυτοδύναμοι!!!
– Περίπτωση δεύτερη: Χτυπάει το τηλέφωνο αθώα. “Γεια σας, είμαστε από την εταιρεία … Brass ( your teeth ) και διεξάγουμε ποιοτική πολιτική έρευνα. Πέστε μας, είδατε τον Κυριάκο στη ΔΕΘ; Πως σας φάνηκε; Είναι καλό που θα μειωσει 30% το ΕΝΦΙΑ, που δεν καταργησε τελικά η κυβέρνηση ;;; Η που θα κόψει από το κόστος του Δημοσίου ( προσεξτε η λέξη απόλυση υπαλλήλων είναι απαγορευμένη ), για να μειώσει τη φορολογία;..”. Είτε απαντάς, όχι δεν τον είδα ( οπότε το τηλεφωνό σου διαγραφεται και δεν σε ξαναενοχλούν ποτέ ), είτε λες, ναι τον είδα, οπότε σε ευχαριστούν ευγενικά και σε τρεις ημέρες σε ξανακαλεί μια άλλη φωνή, που μπάινει κατευθείαν στο ψητό: Αν γινοντουσαν αύριο εκλογές τι θα ψηφίζατε;;; ” !Παράσταση νίκης 65% για την Brass στην επόμενη αναθεση έρευνας από τον ΣΕΒ, το Πανεπιστημιο, της ΤτΕ, την ΕΤΕ, κλπ
– Περίπτωση τρίτη: Τηλεφώνημα, μεσημεριάτικο. ” Ποιο μεσημεριανό πρόγραμμα βλέπετ, ποιο πρωινάδικο, ποιο δελτίο ειδήσεων;… “. Εδώ τα πράγματα είναι εύκολα. Οποιοδήποτε (δελτίο, αυτό μας ενδιαφέρει, οι άλλες δυο ερωτήσεις είναι παραπλανητικές για ξεκάρφωμα…) πλην της ΕΡΤ, μας κάνει. Τον βάζουμε στο καλάθι, του δειγματοληπτικού κοινού και τον … δημοσκοπούμε ( κατά το … κολονοσκοπούμε ). Αποτέλεσμα; 60% κατάλληλος Κυριάκος, 80% ακατάλληλος Τσίπρας …
Αυτά και καλά κρασιά παιδιά.
ΥΓ: Ο μεγάλος Μαρκ Τουαίην είχε πει: Στη ζωή υπάρχουν τριών ειδών ψέμματα. Τα ψέμματα, τα μεγάλα ψέμματα και … οι αριθμοί !!!
Φρανκ και Κλερ Αντεργουντ!

 http://thefaq.gr/