- Βόμβα: Αυτός είναι ο επιχειρηματίας από το χώρο της Υγείας που ασελγούσε σε 15χρονη που εκπόρνευε κύκλωμα μαστροπών

Σάλος έχει προκληθεί από την αποκάλυψη του κυκλώματος το οποίο εξανάγκαζε ένα 15χρονο κορίτσι να εκδίδεται κατ’ επάγγελμα και κατ΄ εξακολούθηση, βιάζοντας το και εξαναγκάζοντας το να χρησιμοποιεί ναρκωτικές ουσίες.
Οι περιγραφές της ανήλικης κοπέλας στην Ανακρίτρια ήταν ανατριχιαστικές, καθώς περιγράφει με λεπτομέρειες τη δράση του βρώμικου κυκλώματος, το οποίο την αντιμετώπιζε ως… εμπόρευμα, ψάχνοντας μάλιστα τρόπο να την πουλήσει στο εξωτερικό!AdTech Ad
Χαρακτηριστική είναι η κατάθεσή της για τον επιχειρηματία από το χώρο της Υγείας, Μάικ (Ασημάκη) Κατόπη, στην οποία τόνισε μεταξύ άλλων πως:
«Με έβαζε σε τζακούζι στον τελευταίο όροφο και εκείνος έπαιρνε την πιατέλα με την κοκαΐνη, καθόταν χαλαρός στο τζακούζι, ρούφαγε κόκα και μου έλεγε και μένα να κάνω. Την πρώτη φορά μού έδωσε 900 ευρώ, τις επόμενες του είπαν να δίνει 200-300 ευρώ. Μου πρότεινε να μείνω μαζί του και να μου βάλει 50-100 χιλιάδες ευρώ στον λογαριασμό μου. Ήθελε να με πάρει γιατί είμαι Ελληνίδα και πάνω απ’ όλα είμαστε Σπαρτιάτες. Μου έβαζε και το τραγούδι της Σπάρτης….





 http://www.healthreportaz.gr/