Τσίπρας: Δεν θα είμαι πρωθυπουργός παντός καιρού

  Αλ. Τσίπρας: Πέρα από τις αγορές υπάρχει και η πολιτική
Μας ενδιαφέρει να δώσουμε τη δυνατότητα σε λαό να σταθεί στα πόδια του. Να δουλέψει σκληρά και να βγει από την κρίση

  Αλ. Τσίπρας: Η κυβέρνηση βρίσκεται στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης
Οι διαφορές μας στα δημοσιονομικά είναι πάρα πολύ μικρές. Στα υπόλοιπα οι διαφορές μας είναι σημαντικές. Αν δώσουν βιώσιμη λύση θα είμαστε εδώ να τα βρούμε στο και 5'

  Αλ. Τσίπρας: Δεν χάνω την αισιοδοξία μου
Θέλω να πιστεύω ότι απέναντι στη λαϊκή απόφαση θα υποχωρήσουν. Είχαν συνηθίσει να έχουν απέναντί τους κυβερνήσεις που τις έφερναν στα μέτρα τους
  Αλ. Τσίπρας: Περίμενα διαφορετική τη στάση των εταίρων

  Αλ. Τσίπρας: Το δημοψήφισμα έρχεται για να ενώσει τον λαό
Αν έλεγα στον λαό "δεν με ενδιαφέρει η εντολή που μου έδωσες, αλλά εγώ θέλω να μείνω στη θέση μου" τότε θα έβαζα το κόμμα πάνω από τον λαό