Kαταπέλτης στην απολογία της η λογίστρια του Ακη...τον έκαψε κανονικά

«Το μοναδικό μου σφάλμα ήταν ότι συγκάλυψα έναν άνθρωπο. Δεν περίμενα όμως ποτέ ότι ο Άκης Τσοχατζόπουλος, τον οποίο έβλεπα με δέος και ο Νίκος Ζήγρας κατείχαν παράνομο χρήμα».
Με αυτά τα λόγια η Ευφροσύνη Λαμπροπούλου, λογίστρια του Άκη Τσοχατζόπουλου «έκαψε» με την απολογία της στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων τον πρώην υπουργό Άμυνας του ΠΑΣΟΚ και σήμερα βασικό κατηγορούμενο στη δίκη για διακίνηση «μαύρου» πολιτικού χρήματος προερχόμενο, κατά τη Δικαιοσύνη, από μίζες για την υπογραφή εξοπλιστικών προγραμμάτων.

«Εγώ σε κάποια φάση είχα πελάτες μου 11 υπουργούς του ΠΑΣΟΚ και πολλούς μεγαλοδημοσιογράφους. Τον Ακη Τσοχατζόπουλο τον έβλεπα με δέος», είπε απολογούμενη η λογίστρια του πρώην υπουργού για να συμπληρώσει ότι ο Νίκος Ζήγρας, εξάδελφος του Άκη Τσοχατζόπουλου και σήμερα συγκατηγορούμενος του, ήταν εκείνος που της έφερε στο λογιστικό γραφείο της τις «αμαρτωλές» εταιρείες Nobilis, Torcaso και Bluebell.

Η κατηγορούμενη είπε ότι ο Νίκος Ζήγρας κατά καιρούς σε συζητήσεις που είχε μαζί της (ήταν και εκείνος πελάτης της), της άφηνε συνεχώς υπονοούμενα ότι το νεοκλασικό της Διονυσίου Αρεοπαγίτου ανήκε στον Άκη Τσοχατζόπουλο. Με αφορμή αυτές τις αναφορές του Νίκου Ζήγρα - είπε η Ευφροσύνη Λαμπροπούλου «συνέστησα στον Άκη Τσοχατζόπουλο όταν ο εξάδελφός του είχε αρρωστήσει να μεριμνήσει για το ακίνητο της Δεινοκράτους. Όπως είπε επισκέφτηκε τον Άκη Τσοχατζόπουλο στο υπουργείο του, αν και οι σχέσεις τους ήταν πολύ τυπικές, και του είπε: Δεν κάνεις μια μεταβίβαση της Δεινοκράτους (σ.σ το ακίνητο αγοράστηκε από την εταιρεία Bluebell και κατέληξε στην Αρετή Τσοχατζοπούλου) γιατί αν πεθάνει ο Ζήγρας τι θα γίνει με αυτό; Μου είπε να φύγω. Δεν το δεχόταν με τίποτα. Ειχα μπροστά μου έναν άνθρωπο που σεβόμουν και τότε ήταν παντοδύναμος. Δεν μπορούσα να επιμείνω άλλο». 

Πρόεδρος: Πώς πήγατε εσείς στον κ. Άκη Τσοχατζόπουλο; Σας είπε ξεκάθαρα ο Νίκος Ζήγρας οτι η Διονυσίου Αρεοπαγίτου του άνηκε;


Ευφροσύνη Λαμπροπούλου : Όχι άλλα ακούγονταν κουβέντες τότε για πολιτικούς. Έγω μετά από αυτή την άρνηση δεν είχα λόγο να επιμείνω.


Πρόεδρος
: Πώς βρεθήκατε στο γραφείο του στο υπουργείο, αφού είχατε τυπική σχέση μαζί του όπως λέτε;


Ευφροσύνη Λαμπροπούλου: «Πήγα για θέματα της δήλωσής του». Η κατηγορουμένη κατέθεσε οτι εκείνη έμαθε πραγματικά ότι το ακίνητο της Δεινοκράτους ανήκε στον Άκη Τσοχατζόπουλο το 2004. «Τότε αρχίζουν και τα σφάλματά μου για τα οποία πληρώνω και δεν ξέρω πόσο θα πληρώνω ακόμη», είπε στο δικαστήριο εμφανώς συγκινημένη.


Πρόεδρος: Τι ήταν όμως αυτό που σας απέτρεψε ακόμα και τότε να μιλήσετε;


Ευφροσύνη ΛαμπροπούλουΈβλεπα τον Άκη Τσοχατζόπουλο με δέος, κύριε πρόεδρε. Δεν υπήρχαν περιθώρια να κάνω και πολλά πράγματα.


Ακόμη στην απολογία της η κατηγορούμενη μίλησε για το ρόλο του Νίκου Ζήγρα στην υπόθεση αναφέροντας οτι ήταν ο άνθρωπος εκείνος που πήγε στο γραφείο της τις εταιρείες Bluebell , Torcaso και Nobilis, ζητώντας της να αναλάβει τα φορολογικά τους.


«Οι εταιρείες αυτές ήρθαν στο γραφείο μου αφού είχαν αγοραστεί τα ακίνητα, είπε η Ευφροσύνη Λαμπροπούλου και προσέθεσε: Το 1998 ο Νίκος Ζήγρας ήρθε και μου είπε οτι έχει μια εταιρεία η οποία αγόρασε ένα ακίνητο στη Δεινοκράτους. Μου είπε οτι είναι offshore και μου ζήτησε να την αναλάβω. Εγω αφου το έψαξα την ανέλαβα, έβγαλα ΑΦΜ και έπρεπε να δηλώσω την έδρα της, όπως μου ζήτησαν απο την αρμόδια ΔΟΥ. Δήλωσα το σπίτι μου που τότε ηταν και γραφείο μου», είπε η κατηγορουμένη.


Όσον αφορά την εταιρεία Bluebell σύμφωνα με την απολογία της Ευφροσύνης Λαμπροπούλου ακολουθήθηκαν παρόμοιες διαδικασίες. Να σημειωθεί πως μέσω της Bluebell, σύμφωνα με τη Δικαιοσύνη, διακινήθηκαν μίζες για τα TORM1 και απoκτήθηκε το ακίνητο της Δεινοκράτους το οποίο κατέληξε στην Αρετή Τσοχατζοπούλου.


«Ανέλαβα την εταιρεία, πήρα ΑΦΜ και άρχισα να κάνω τις δηλώσεις, είπε η λογίστρια και συνέχισε: «Το 1999 μου ήρθε ένα μισθωτήριο. Ο Νίκος Ζήγρας μου είπε οτι το ακίνητο θα το νοικιάσει η Αρετή και πρέπει να συνταχθεί το μισθωτήριο. Εγω υπέγραψα, έκανα αυτό το σφάλμα». 
http://www.protothema.gr