Τουρκάλα ηθοποιός έγινε άντρας!

Την έλεγαν Νιλ Ερκοτσλάρ και ήταν μια από τις νέες, γοητευτικές ηθοποιούς της γειτονικής Τουρκίας που απολάμβανε την επιτυχία χάρη στους ρόλους της σε δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές. Τώρα πια ονομάζεται Ρουζγκάρ και χαίρεται την νέα του ταυτότητα ως άνδρας, μετά την εγχείρηση αλλαγής φύλου στην οποία υποβλήθηκε.
 
Ο 26χρονος Ερκοτσλάρ ποτέ στη ζωή του δεν αισθάνθηκε πραγματική γυναίκα, αντιθέτως «ένιωθε άνδρας. Φερόταν, περπατούσε, κινείτο, ακόμα και καθόταν όπως ένας άνδρας», όπως αναφέρει η τουρκική Χουριέτ.
 
Άρχισε να αντιλαμβάνεται ότι κάτι είναι διαφορετικό σε ηλικία έξι ετών, καθώς όπως εξηγεί στην εφημερίδα «δεν ήμουν όπως τα άλλα κορίτσια. Δεν έπαιζα με κούκλες Μπάρμπι, αλλά έκανα παρέα με τα αγόρια. Όταν γεννήθηκα ήμουν κορίτσι μόνο σωματικά».
 
Όπως είπε, ποτέ δεν ήθελε να φορά φορέματα και απαρνείτο τον θηλυκό ρόλο. Παρόλα αυτά δεν είχε εκμυστηρευτεί σε κανέναν τίποτα από όσα την βασάνιζαν. «Όταν μπήκα στην εφηβεία, ένιωσα σαν να έπεσε πάνω μου ένας τόνος από τούβλα. Συνειδητοποίησα ότι μου άρεσαν τα κορίτσια, αλλά είχα γυναικείο σώμα. Ήταν πολύ δύσκολο για εμένα», δήλωσε.
 
Παρότι δε, ήταν μια όμορφη γυναίκα, δεν αντιλαμβανόταν ότι η εμφάνισή της ήταν εντυπωσιακή. «Ποτέ μου δεν ήθελα να είμαι έτσι. Ήθελα να αλλάξω το σώμα μου και να είμαι ελεύθερος ξανά», είπε ο 26χρονος ηθοποιός.
 
Όταν αποφάσισε να υποβληθεί σε επέμβαση αλλαγής φύλου, η πίεση που του ασκούσαν ήταν τεράστια, καθώς όπως είπε «συμπεριφερόμουν όπως ήθελε η κοινωνία. Είχα κοντά μαλλιά και όταν μου έλεγαν ότι είμαι ηθοποιός και πρέπει να έχω μακριά μαλλιά, τότε έβαλα εξτένσιονς. Ήθελα να κάνω τη δουλειά μου αλλά υποδυόμουν ρόλους συνεχώς».
 
Όταν τελικά έκανε την εγχείρηση και ονομάστηκε Ρουζγκάρ «αισθάνθηκα σαν να ξαναγεννήθηκα. Η Νιλ είχε πεθάνει και είχε γεννηθεί ο Ρουζγκάρ».