Δεν Υπάρχει! Δεν έχω να πληρώσω του φόρους δηλώνει ο ΓΓ του ΤΑXIS

Αφού αυτός που είναι υπεύθυνος να εισπράττει φόρους λέει δεν έχω να πληρώσω Εμείς που δεν έχουμε ούτε μισθό και ψαχνόμαστε που θα τα βρούμε να τα πληρώσουμε ! Μας δουλεύουν κανονικά ! Δείτε θέμα

Αδυναμία πληρωμής των φόρων εκφράζει και ο γενικός γραμματέας εσόδων Χάρης Θεοχάρης.
Αυτό ισχυρίστηκε στο 30ό Πανελλήνιο Συνέδριο της ΠΟΜΙΔΑ. Συγκεκριμένα, μόλις ο νέος γενικός γραμματέας εσόδων ανέβηκε στο βήμα, μερίδα συνέδρων άρχισε να διαμαρτύρεται για την πληθώρα φόρων στα ακίνητα.
Εκείνος, σύμφωνα με το Εθνος, σάστισε και, αφού έμεινε για λίγο σιωπηλός, απάντησε: "Κι εγώ, όπως όλοι, αντιμετωπίζω δυσκολίες στην αποπληρωμή των φόρων".
"Εγώ δεν έχω να πληρώσω τους φόρους", φώναξε κάποιος από το ακροατήριο. "Ούτε εγώ έχω!", ανταπάντησε ο γενικός γραμματέας και τα πνεύματα ηρέμησαν.
http://news247.gr/